کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

264-این روزها

جمعه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۰۸ ب.ظ

یه نوبت دندان پزشکی گرفتم برای بردارم.

دستگاه تصفیه آب خانگی خریدم و نصب و راه انداری کردم. آب کرمانشاه خیلی گچی شده. اگه یه موقع خواستین بخرین و نصب کنین سوالی داشتین بپرسین. این رو بگم گول اسم برندها رو نخورین همه مونتاژ ایران هستن با اسم‌های مختلف. این‌روزها رمضون و شب‌های قدر هست. خدا کنه استفاده کنم. اولین خواسته که ظهور حضرت حجت(عج) هست بعد آمرزش پدرم و جمیع درگذشتگان و سلامتی خانواده و خودم  و همه گرفتارا و حاجتمندهای وطنی و غیر وطنی.

++++التماس دعا داریم ویژه لطفا فراموش نکنید. ممنون.

 

بمب گذاری‌های کشور مظلوم افغانستان و رفتن آمریکا از اونجا و اومدن طالبان و فعالیت‌های مشکوک ترکیه و ازبکستان  و تحولات اخیر پاکستان همه و همه نشانه‌هایی ار بروز خطر در مرزهای شرقی ایران هست. خدا به خیر کنه.

 

 

  • ۰۱/۰۲/۰۲
  • ۶۲ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۳)

اوضاع آب اینجا خوبه ولی یکی از اقوام دستگاه تصفیه خریده بود و می‌گفت قیمت دستگاهش خوبه ولی هر چند وقت یه بار باید سرویس بشه و در بلندمدت به‌صرفه نیست. دستگاهی که شما گرفتی هم سرویس می‌خواد؟

پاسخ:
به این دستگاه‌ها RO هم می‌گن، یعنی ریورس اسموز که یک شیوه جهت تصفیه آب هست( شما نوشتین تصویه 🤔🤔) آره همه‌شون چون چند سری فیلتر دارن باید سرویس بشن ، البته اینکه چند وقت یک بار بسته به میزان ناخالصی‌های آب هر منطقه داره، فیلتر‌های اولیه ۶ماه تا یک سال ،فیلترهای ثانویه و ممبران هم یک سال و نیم تا دوسال.

اینا می‌گفتن هر سال به اندازۀ قیمت خود دستگاه هزینۀ سرویسش میشه. ده پونزده سال استفاده کردن و دیگه کنار گذاشتن.

 

ماه رمضونه و دم افطار و دیگه این اشتباهات املایی طبیعیه تو این شرایط :دی

اصلاحش کردم. تا نیم ساعت اجازۀ ویرایش می‌ده.

پاسخ:
ولی  خیلی مونده به افطار🤨😁
الان دستگاه متوسط  مونتاژ داخل 2500تا 3 تومان هست.
دستگاه‌های اصل  با قطعات اصل و مونتاژ خارج بالای 6 تومن هست.
نه بعید می‌دونم، همین الان دیجیکالا بزنین قیمت فیلتر هاش رو می‌ده بهتون خیلی بالا نیست، درضمن این که 24ساعت تو سرویس نیست ، مثلا ما فقط آب کتری و سماور رو با اون تأمین می‌کنیم
شاید بشه  کمتر از دو ساعت در روز.
البته من خودم سرویس می‌کنم .
مثلا الان من نزدیک سه تومان گرفتم هزینه همه فیلتراش و ممبرانش همین الان زیر 400 می‌شه

مم از دندونپزشکی،خیلی می ترسم.خیلی.🥺🥺

خدا رفتگان شما رو رحمت کنه.روح پدرجان شاد.مادر سلامت باشه +به اتفاق عزیزان عزیز.❤🤲⚘

آب تصفیه شده.گوارای وجود شما و خانواده محترم.

🥰⚘

ما آب جوشیده مصرف می کنیم.

خدا کشور مونو.از این بحران خشک سالی نجات بده...❤🤲

پاسخ:
نترسین، لازمه حتما برین تا همه جوره دکتر دهان رو معاینه کنه🙂
سلامت باشین، امروز رفتم سختی سنج آب گرفتم ، آب شهری اینجا سختیش ۲۱۰ بود ، بعد آب خروجی دستگاه رو گرفتم ۲۰ بود، با شیر تنظیم سختی رو رسوندم ۹۰ تا میزان املاح  استاندارد بشه.
ان‌شاءالله، همه جانبه تحت فشاریم، تحریم ، گرانی، خشکسالی...خدا خودش  رحم کنه ان‌شاءالله.
🙏🙏🙏🙏🙂🙂🌼🌼🌼🌼🌼🌼