کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

364.رسوایی

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۰۷:۳۴ ب.ظ

باید اعترافی بکنم، حقیقتا چندان مخالفت نظام با آمریکا را قبلاً درک نمی‌کردم و به نظرم برخورد سیستم افراطی بود. لیکن بعد از این قضیه فلسطین و کمک همه‌جانبه آمریکا به سگ نگهبانش در منطقه یاد سخن مرحوم  امام  افتادم که لقب شیطان بزرگ را به آمریکا داده بود. هنوز که هنوز هست در یک بهت و حیرت به سر می‌برم. آخه در عصر رسانه جلوی دیدگان همه کشتن 30 هزار نفر که بیش از 13 هزار نفر اونا کودک بودن به وحشیانه‌ترین شکل ممکن برای من خیلی عجیب هست، خیلی رسوایی بزرگی برای آمریکا بود. بهت و حیرت من موقعی بیشتر می‌شه که دوست‌داران آمریکا و سگ نگهبانش در منطقه رو می‌بینم که از این قتل‌عام دفاع می‌کنن. عجیب هست خواهران و برادران من، عجیب.

  • ۰۲/۱۱/۱۶
  • ۴۳ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۳)

تاریخ آمریکا را بخوانید و عمق توحشی که نسبت به بومیان آمریکا و سیاه‌پوستان آفریقایی و ...به خرج داده اند را ببینید اصلا تعجب نخواهید کرد... استکبار یک واژه کلیشه ای نیست...راه دور نرویم خودشان اعتراف نکردند داعش را ایجاد کرده اند..توحش داعش باورپذیر بود؟!
پاسخ:
سلام دکتر بهار گرامی
مزین فرمودین، می‌دانم، لیک نوشته  یک اتمام حجت برای خودم و دیگرانی بود که آمریکا را مهد فرصت‌ها و آزادی می‌دانستند.
ولی بدون معیار  اخلاق اونجا فقط محلی برای خدمت به جنایتکاران هست.
مشغول شده‌این کمتر اینجا می‌آیید .😁😁
پایدار باشید . 
سلام ها؛ از مشغولیت دلم خون است آقای مهرداد گرامی
دعا کنید برای رهایی و گشایش و صبر و شرح صدر فراااااااوان
پاسخ:
سلام و درود.
اگه شغل و زمان کار دلخواه باشه میشه لذت برد از کار.
ان‌شاءالله دکتر
ان‌شاءالله که رهایی و گشایش حاصل بشه.
و صبر فراوان هم خدا بده به شما که تحمل سختی کنید.

حمایت همه جانبه شما از روسیه متجاوز و طالبان جانی هم محل تامله
پاسخ:
کدام حمایت اگر هم باشه محکوم می‌کنیم
انصاف هم چیز خوبیه
انصاف هم چیز خوبیه
انصاف هم چیز خوبیه