کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

فریب

۳۱
فروردين
سرش رو از رو گوشی بلند کرد و گفت: چرا؟گفتم چی شده؟چی چرا؟- همکارم یه دوست دختر پیدا کرده .البته مثل مابقی می‌گه جاست فور فان. موضع من بماند.-همکارم ادامه داد،این بنده خدا دیگه ورجین نیست دوست قبلیش خیانت کرده بهش اون هم با چه حرف‌هایی .بهونه قشنگ من برا زندگی !خوشگل من !هستی من!با این حرف ها و به اصطلاح مخ زنی‌ها آروم آروم نقشه رو پیش برده اوایل حتی دست هم بهش نداده بود اما با شیرین زبونی و خام بودنش فریبش می‌ده  و بعد وعده زندگی مشترک و...اوایل فقط هنگام سلام واحوال پرسی  دست می‌دادن بعد آروم  بدنش رو لمس می‌کنه  همه این ها به خاطر بی تجربگی و خامیش بوده البته احساس خوبی هم نداشته وقتی طرف این کارها رو می‌کرده ولی به گفته خودش دوستش داشته. و وعده زندگی آینده  و بعد آنچه که نباید بشه (به نظرم کسی که می‌خواد یه دختر همسرش بشه اصلا کار به این جاها نمی‌کشه، اگه واقعا دوستش داشته باشه هرچی که دختره رو عذاب می‌ده یا ناراحت می کنه انجام نمی‌ده- قابل توجه خانم‌هاکه این چیزا نشونه هایی خوبی نیست و به معنی زنگ خطر تو یه رابطه است این رو من که یه مذکر هستم دارم می گم... ) و  ورجین بودنش رو  از دست میده و طرف هم می‌ره سراغ یکی دیگه بعد از فتح قله عفت و احساس این دختر.پ.ن1: نه اینکه قصدم این باشه که بگم تموم ارزش یه دختر به ورجین بودنش هست نه!ولی این عمل یعنی اینکه یه بار این خانم روح و روان و جسمش و تموم وجودش رو با یکی شریک شده  که کار به اینجا کشیده و این خوب نیست  باید بیشتر مراقب می‌بود.
  • ۳۱ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۲۸
  • ۳۹ نمایش
  • مهرداد

گرفته

۲۰
فروردين
آخر ای دوست نخواهی پرسید                      که دل از دوری رویت چه کشید سوخت در آتش و خاکستر شد وعده های تو به دادش نرسید                                                                                 فریدون مشیریپ.ن1: دلم عجیب گرفته پ.ن2:تولد امام زمان (ع) مبارک باشهبعدا.ن: حوصله سلمانی و کرونا و... رو نداشتم قبل از عزیمت به سکو موهامو از بیخ تراشیدم
  • ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۳۳
  • ۲۸ نمایش
  • مهرداد

حیرت

۰۸
فروردين
ببینید این موجود کوچک  چه بر سر دنیا و اقتصاد و آدماش آورد.مثل یه فیلم ژانر وحشت هست که با ژانر علمی تخیلی آمیخته شده باشه.عجب عجب!.دیدید مرزها همه اش الکی هست و نوع بشر باید بفهمه که باید با هم یکی باشن و سر هر چیز بی خودی به هم نپرن .زندگی ما آدما روی این کره خاکی بیش از اونی که فکرکنیم به هم وابسته است.پ.ن1:تشکر می کنیم از همه آدم‌های باشعوری که در خانه ماندن و به سفر نرفتن.پ.ن2:سلام نمی‌کنیم به آنهایی که بار سفر به این شهر و اون شهر بستن و می‌گوییم: چه طوری بی‌شعور؟
  • ۱ نظر
  • ۰۸ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۱۹
  • ۲۶ نمایش
  • مهرداد

عید کار تولد

۰۴
فروردين
خوب چنتا عکس از  عید سال نو در محل کار گذاشتیم  .بگم که لباس  کار و کفش ایمنی پوشیدم جایی هم که واسادم محل فرود چاپر (بال‌گرد) هست. پشت سرم هم دریاس.بضاعت سفره همین بود شیرینی نداشتیم و از آشپز که بچه خورموج هست خواستیم درست کنه برامون.لبتون همیشه خندان.و سال جدید سال رسیدن به آرزوهاتون باشه.سال حل مشکلات و سال رسیدن و کشف نگار باشه برا ما و برای همه جوونا انشاءالله :))پ.ن:فعلا چون آشنا یا همکاری آدرس اینجا رو نداره عکس گذاشتم احتملا بعد مدتی حذفش کنم :)
  • ۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۵۷
  • ۳۱ نمایش
  • مهرداد

99

۰۱
فروردين

اول اینکه سال نو شما مبارک باشه. سالی داشته باشین پر از امید تجربه‌های خوب و رشد در همه‌زمینه‌های زندگی. شادی و سلامتی هم قرین همیشه زندگیتون باشه و لبخند دائم برلبانتان و خلاصه شاداب وسرزنده باشین. واما اینجا:آب و سوخت  کم شده بود و دیشب تا پاسی از شب از کشتی آب و سوخت دریافت کردیممواد غذایی رو حسابی بشور بساب کردیم و ضدعفونی. خانه که بودیم یه جور بشور بساب راه انداخته بودیم اینجا هم یه جور. بوی الکل و وایتکس می‌آد همه جا.به قول دوستان بخوری شدیم دیگه.خوب امروز هم وارد 36 سالگی شدیم وباز نیشتر تنهایی  زخم قلب شرحه شرحه شده از فراغ نگارمان را نمک پاشید. هفت هشت سالی می‌شه که عید خونه نیستم. ازاین هفت هشت سال هم چندسالی هست که دریام. به بچه ها امروز استراحت دادم اگر کار غیر منتظره ای پیش نیاد .میزی چیدیم و چند عکس گرفتیم .شاید بعدا عکس ها رو گذاشتم .نه خوشحالم و نه غمگین. نمی‌دونم همه اینجورن یا نه فقط من .مقداری هم نگرانم ودلشوره دارم.راستی فردا هوا قراره طوفان بشه واین باعث شه که بالگردها نتونن بیان و ما نشه که برگردیم و ماندگار شیم .باید دید که هوا یاری می کنه یانه، ولی مهم نیست.پ.ن 1: خدایا آینده ای روشن برای مردم کشورم تقدیر کن .پ.ن 2: خدایا خانواده‌ام  و دوستانم وهمه انسان‌های  مهربان را درپناه خود حفظ کن .آمین

  • ۰۱ فروردين ۹۹ ، ۰۷:۵۰
  • ۲۵ نمایش
  • مهرداد