کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

شاید همین فردا

شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۳۹ ب.ظ

بعضی وقت‌ها متوقف می‌شم، یعنی فکر می‌کنم این همه آمدن و رفتن بهرچه هست؟ با این تعامل کن با اون حرف بزن، با این مشکل بجنگ با کرونا بجنگ با اوضاع سخت اقتصادی با آینده ای نامشخص، با گذر عمر، با گذر جوانی. بعد می‌گم آخه جیران این انصافه؟

اگه ریق رو سر بکشم چقدر کار ناتمام دارم چقدر آرزوهای دور و دراز نرسیده دارم! تکلیف اونا چی می‌شه؟ هرچند امام علی(ع) فرموده‌اند: چنان زندگی کنین که همین فردا آماده رفتن باشین و چنان با برنامه زندگی کنین که گویی مدت زیادی قراره زندگی کنین. حقیقتا توازن بین اینا سخته. فکرش رو که می‌کنم آمادگی ندارم برا ترک دنیا باید چندکار رو انجام بدم تا آماده بشم  که بارزترینش یک سری مسایل مالی به نفع خانواده هست‌، بعدش اینه که دیگه بد نباشم با دیگران تا حد ممکن و آخریش حقوق بین من و جیران هست.

با این فرمون پیش می‌ریم باقیش با خودش.

 

+به حرفهای من گوش ندین، زندگی زیباتر از تجربه‌های منه حتما. :)

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • ۵۱ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۳)

  • ماه توت‌فرنگی
  • وای من فکر می‌کردم شما دخترین. 

    پاسخ:
    آخه چرا فکر کردین🙄🤦🙄🤦😁

    شاید هدف جیران همین باشه از این کاراش....این که هممون دم بگیریم: جیران، جیران، جیران...چه بدونم:) ولی  لاتودبنا بعقوبتک جیران....سبقت رحمتک غضبک قشنگ تره جیران...و ما همکذا الظن بک و لا اخبرنا بفضلک عنک جیران پس عاملنا بفضلک و لاتعاملنا بعدلک جیران، وافعل بنا ما انت اهله جیران و لا تفعل بنا ما نحن اهله جیران....آمین:)

    پاسخ:
    سلام رقیب😁 چه خبر از نذرها؟😁
    آفرین ، آفرین سبک جدیدی از دعا و نیایش رو پدید آوردین، آفرین😀
    شاید کاکو ، شاید.
    من موندم ،عاقبت ما جوونا چی می‌شه، به قول دوستان نکنه ما برای تماشای جهان آمدیم 🤦🙄
    باشه، حالا فرداها که شد اون وقت من می‌مونم جیران😅
    عاقبت همه ختم به خیر بشه به حق خودش.
    سپاس🌼🌼


    سلام، عاقا ما با شما رقابت نمیکنیم:) ان شاء الله که نذرها و دعاها به موضع اجابت نزدیک باشه، جیران خودش گفته:)

    آره امروز دیدم در نجوام دارم میگم جیران....جیران....خلاصه که به دل ما هم نشسته این تعبیر

    اگه برای تماشای جهان هم اومده بودیم باز جای شکر داشت؛ جهان گردی که ته لذات عالمه....اما دریغ.... الهی هر لحظه و عاقبت همه مون ختم به خیر بشه

     

    پاسخ:
    آره، حالا ان‌شاءالله دکتر کاراش اوکی بشه، بعد میان می‌گن کی بود ، کی بود دکتر بهار بود نذر و دعا کرد🙄🙄🙄🤦🤦😁( البته ان‌شاءالله که بشه، دعا کنش مهم نیست.😁)
    ها والا ،اسم خوبیه، براش ، لاکن دریغ از یک نگاه، یک ذره توجه،یه ذره التفات، دیگه دل ما رو سوراخ سوراخ کرده از بس بی اعتنایی کرده، که‌انهو جگر زلیخا🤦🙄🤦🙄😕😁
    ها والا کاکو امید که این گونه بشه و هم جیران از ما راضی باشه ، هم ما از جیران ، دوست‌داشتن یک‌طرفه نمی‌شه خوب🙄🤦😅