کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی

آخرین مطالب

380. ریاست جمهوری

جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۱۳ ق.ظ

انتخاب من ایشون هستن، دکتر سعید جلیلی حداقل خانواده و نزدیکانش فساد مالی ندارن و اینکه از همون اول پیش‌بینی کرد برجام فرجام نداره.

پ.ن: متاسفانه محل کار همکاری نکردن، باید شناور می‌اومد می‌رفتیم، بعید می‌دونم کاری بکنند. خانواده ولی گفتم حتما برن، شما هم اگه صلاح می‌دونین برین رای بدین. ان‌شاءالله که نتیجه به نفع مردم باشه

۰۳/۰۴/۰۸
مهرداد

نظرات  (۷)

من اولین رأی صندوق رو با افتخار به آقای جلیلی دادم.
الحمدلله الذی جعلنا من المربوبین
پاسخ:
آفرین بر شما، آفرین.
ان‌شاءالله که بهترین نتیجه رقم بخوره.
۰۸ تیر ۰۳ ، ۱۱:۰۲ نسیم صداقت
👌👌👌
پاسخ:
🙏🌼🙏
اول وقت رأی دادیم
به دکتر جلیلی.
پاسخ:
آفرین ، آفرین
درود بر شما 🙏🙏🙏
بالاخره شناور اومد؟
عی بابا...
پاسخ:
نه، متاسفانه.رئیس به علت مخالفت با رای دادن، با ارسال کشتی موافقت  نکرد😶😐
عجبا!!
پول از جمهوری اسلامی میگیرند و به جمهوری اسلامی لگد می پرانند تازه می‌گویند آزاد نیستیم هر غلطی میخواهیم بکنیم....هووووف، عصبانی شدم واقعا
پاسخ:
آره  متأسفانه ، سر یه سری مسائل مالی و حقوقی می‌گن نباید رای بدیم و این صوبتا، ولی خب به بهانه داشتن کار عملیاتی نگذاشت ما بریم..🤦‍♂️🙂
شاعر عزیز مولانا می فرماید:

در هر فلکی مردمکی می‌بینم
هر مردمکش را فلکی می‌بینم

ای احول اگر یکی دو می‌بینی تو
بر عکس تو من دو را یکی می‌بینم

+
نتیجه گیری هم با خودتون :)

++
چه جالب کارتون تو محیط آب و دریاست ؟!:)
موفق باشین 🌻
تو
پاسخ:
درود و سلام بر شما
آره تو محیط دریا گاهی آرام و گرم و گاهی خشن و طوفانی تجربه جالبی هست.
گرفتم منظورتون چی هست :))
لیکن امیدواریم اونی بشه که ضررش برای مردم کمتر باشه :)
سلامت باشین :)🙏🌼🙏
من نگرانم شما بازم نتونید رای بدین:(
این بار حتی یه رأی نتیجه رو عوض می‌کنه...
نکنه اون رای شما باشین
پاسخ:
این بار رئیس و مسول لجستیک که رای اونها پزشکیان بود دیگه نمی‌تونن کاری بکنن، الان در مسیر برگشت هستم و ان‌شاءالله جمعه با خانواده جمیعا می‌ریم پای صندوق و به دکتر سعید جلیلی رای می‌دیم✌️✌️✌️✌️🇮🇷✌️✌️✌️✌️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.