کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی

آخرین مطالب

حافظ

يكشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۳۴ ب.ظ

این هم کتابی که برای برادرم خریدم

این هم فالی که گرفتم برای خودم :

 

اول کتابی داد ۲.۵ قیمتش بود، گفتم رنج ۱.۵ بده، این رو داد. 

پ.ن : ان‌شاءالله که همون طور لسان‌الغیب گفته بشه به مدد پروردگار :)

 

 

۰۳/۰۴/۰۳
مهرداد

نظرات  (۶)

۰۳ تیر ۰۳ ، ۱۹:۲۴ هیپنو تیک
ان شاالله :))))🌻
پاسخ:
ان‌شاءالله :)🌻🌼
۰۴ تیر ۰۳ ، ۰۸:۰۳ پیچند ‌‌
عمریست پادشاها، کز می تهیست جامم... چقدر قشنگ بود این بیت.
مبارکش باشه. الان این فال شماست یا برادرتون؟

راستی مصححش کیه؟ صفحهٔ اولش نوشته احتمالاً. توصیه می‌کنم موقع خرید کتاب‌های ادبی، مصحح و ناشرش رو مد نظر قرار بدید تا نفیس و گرون بودن و قشنگی.

پاسخ:
آره حالا کی قراره جام رو پر کنه خودش عالمه :))
سلامت باشین، فال خودم رو گرفتم.
از روی تصحیح علامه محمد قزوینی هست. انتشارات پیام عدالت.
نکته خوبی اشاره کردین. الان این تصحیح و ناشر خوب هستن؟
آخه چشمای برادرم زود خسته می‌شه، گفتم خط درشت‌تر و زیباتر بگیرم براش.
علاوه بر این قرآن وحافظ و شاهنامه رو دوست داشتم تو خونه نفیس داشته باشم.
فعلا فقط حافظش رو خریدم.
تا بعد ان‌شاءالله
ممنون از راهنمایی.
عجب غزلی اومده براتون... ان‌شاءالله که گشایشهای زود و گوارا محقق بشه براتون....
چه هدیه خوبی...دیوان حافظ...🌿
من اولین بار که دیوان حافظ خریدم برای خودم ، کلاس دوم دبیرستان بودم، یه حافظ جیبی معمولی گرفته بودم و هرشب تا یه غزل نمیخوندم نمی‌خوابیدم...این قدر که این حافظ شیرازه ش از چند جا باز شد و سال پیش‌دانشگاهی نشستم خودم صحافی ش کردم...هنوز هم دارمش با همون صحافی 😊
و البته سالیان ساله که حافظ خوان شب یلدای جمع خانواده هستم و گاهی سه چهار ساعتی به تفأل میگذره...البته معمولا حافظ بی فالنامه دوست میدارم:)
پاسخ:
آره، پس حافظ دوست بودین، من هم قطع جیبییش رو دارم، سال‌ها پیش خریده بودم، ولی خب از اونجایی که بیشتر برادرم استفاده می‌کنه گفتم یه خط درشت زیباش رو بگیرم براش.
والا چی بگم اگه حافظ جا نزنه😁 ان‌شاءالله که اینطور باشه.
گاهی وقت‌ها سخت می‌شه منظور حافظ رو درک کرد گفتم اینجوری کار رو راحت کنم.😅
ممنون از شما. :)
۰۴ تیر ۰۳ ، ۲۳:۰۲ پیچند ‌‌
معتبره. ناشر از این نظر مهمه که ناشرهای‌کارنابلد غلط املایی هم ممکنه داشته باشن.

این چندتا غزل توشه؟
در چاپ‌های معتبر بین ۴۸۶ تا ۴۹۵ تا متغیره
ولی از این تعداد چندتایی هم مشکوک و منسوبن
و عدد واقعی چیزی حدود ۴۵۰ تاست
بعضی چاپ‌ها (مثلاً قدسی) تا ۶۰۰ تا هم رفته‌ن
پاسخ:
خدا رو شکر پس.  :)
پس این طور،  بالاخره دکتری گفتن، آفرین ، آفرین.
باید برم ببینم، این غزلی که فال من بود، غذا ۴۸۹ بود .
پس این طور نمی‌دونستم، دقت نکرده بودم اصلا.
اتاق مونده، فردا برم ببینم چند تا غزل هست.
ممنون.
نگاه کردم 495 تاغزل هست به علاوه چند تا مثنوی و قصیده


سلام
بلاخره شکر خدا این وبلاگ از تاریکی دراومد و صفحه اش روشن شد :))

+
هم این هدیه مبارک برادرتون هم فضای روشن اینجا مبارکه 🌻
پاسخ:
سپاس از شما
گفتم چشم خواننده اذیت نشه، ولی پیشنهاد خوبی بود :)
ممنون از شما واران همشهری گرامی 🌻🙏🌻
سلام کاکو گیان.
قالب خوش رنگ و آرامش بخش بلاگ تون مبارک.
همچنین هدیه ی زیبایی که برای داداش خریدین.مبارک شون باشه.
حمد و شکر و سپاس بابت آنچه که فال تون تصویر کرد..
و پناه و توکل به خداوند.خیر و خوشی و سلامتی پبش روی شما و همه عزیزان عزیز تون باشهالهی💜💙🤍❤️😍🤲🧿

پاسخ:
ممنونم بانو باران گرامی
امیدوارم شما و خانواده محترم در پناه خدا سلامت و خوش باشین
ان‌شاءالله 🙂🌼🤲🤲🍀

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.