کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

339. مریم مقدس(س)

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵ ق.ظ

 

عقل تو کله این همکار برانداز آتئیست ما نیست، به مریم مقدس تهمت بزرگی زد، دعوامون شد، بعد اومده می‌گه ببخشید فکر نمی‌کردم به مریم مقدس تعصب داشته باشی.

آخه مرد ناحسابی! ایشون مادر مسیح (ع) هستن، پیامبر ما هم محسوب می‌شه بعد تو تهمت می‌زنی به یکی از برترین زنان عالم. 😐

پ.ن۱: فکر کنم بحث از حجاب مسیحیان به اینجا کشید.

پ.ن2 : قشنگ از تصاویر و مجسمه‌های حضرت مریم می‌شه به سیر افول حجاب در غرب پی‌برد.

  • ۰۲/۰۵/۱۵
  • ۵۲ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۴)

یه سی تی اسکن از مغزش نیاز دارم.....
باید بدونم جمجمش با چی پر شده :)
پاسخ:
عجیب بود برای من، یعنی تا حالا فکر می‌کرده ما به مسیح کافریم؟!!
فکر کنم بحث ما بر سر حجاب در مسیحیت بود.

  • دُردانه ‌‌
  • مگه اعصابتونو از سر راه آوردین که با اینا بحث می‌کنید؟ لااقل با یکی بحث کنید که امیدی به تغییر دیدگاهش باشه.
    پاسخ:
    اونا، یه تز دارن به اسم تقدس زدایی، و اونم اینه که به مقدسات فحش‌ها و الفاظ رکیک نسبت می‌دن در جمع، فکر می‌کرد من هم می‌تونه تحت تاثیر بذاره و از این در و از شبه نحوه تولد مسیح (ع) وارد شد. وقتی جلو جمع به مقدسات توهین می‌کنن نمی‌شه ساکت بود.
    جوابشون رو ندم چند همکار ساده و زود باور دیگه هم همراهش می‌شن کافر می‌شن، جالب اینکه طرف فرزند شهید هست، هوففففف.
    اینکه عذر خواهی کرد،پس شکر خدا شعور تو کله اش هست.واین خیلی خوب بود.🌹
    حالا چه شد؟که به اینجا کشید شد؟سوالِ؟یعنی به قول سارا،عَلقش =عقل اش کجا رفت؟الله اعلم.🤔
    پاسخ:
    درود بر خواهر باران گرامی
    آخه باهاش قرارداد بستم تا وقتی همکاریم چرت و پرت نگه، وگرنه یا من شیفتم رو عوض می‌کنم یا اون .
    کاکو ای شخص حتی خدا رو هم قبول نداره، و همه صحبتاش برای اینه که مقدسات رو بی‌ارزش کنه تا دیگران هم مثل خودش کافر بشن. نیتش همینه.
    شکر خدا که در پناه یزدان و پیامبرانش و ائمه هستیم.🍀🍀🙂

    درود بر شما کاکو مهردادِ عزیز و گرامی.
    خیلی ممنون از توضیحات تون.
    معاذالله❤
    امید که سرش به جایی بخوره و
    دل اش پر از نور معرفت خداوند سبحان شه❤🤲

    پاسخ:
    سلامت باشید گرامی.
    خواهش می‌کنم.
    آره امیدوارم، به نظرم خدا کاریش نداره فعلا به خاطر مادرش، مثلا فرزند شهید هم هست.
    ان‌شاءالله که هدایت بشه. و ما هم در راهش ثابت قدم باشیم .
    🍀🙏