کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

270-پرانسس نقاش

چهارشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۱۵ ب.ظ

به نظر تردد حجاج همه خطوط هواپیمایی رو اشغال کرده بود و پروازی گیرمان نیامد.لاکن مقدر شد شبی ساکن تهران بمانیم. نمی‌دانم تهران آیا چهارشنبه ها تعطیل است؟عصر روز  چهارشنبه 15 تیر گفتیم سری بزنیم به کتابفروشی‌های انقلاب و قدمی بزنیم در خیابان ولیعصر(عج) . نسبت به تهران چند سال پیش دو موضوع بود که جلب توجه می‌کرد. یک آنکه حجم عظیمی از دستفروشان اطراف خیابان‌های انقلاب و ولیعصر رو گرفته بودند که واقعا عجیب بود!. تهران قبلا اینجوری نبود.

دوم اینکه عده‌ای از دختران و خانم‌ها با سر بدون روسری قدم می‌زدن در خیابان. حقیقتا انتظار من با توجه به حجم عظیم تبلیغات علیه حجاب تعدادبیشتری بدون حجاب بود. اما خدا رو شکر خیلی کم بودن. می‌دونید ؟نمی‌دونم بر اثر نوع تربیت خانوادگی من هست این دیدگاه یا نه کلا خانواده‌های ایرانی اینطور هستن که حجب و حیا مانع کشف حجابشون می‌شه و ربطی هم به زور و اجبار نداره .

اما بعد روبروی دانشگاه تهران که داشتم قدم می‌زدم یک دختر کوچولو با مقنعه سفید مدرسه آثار هنری خودش رو بساط کرده بود و ما ازمیان آن آثار فاخر این اثر گران رو انتخاب نمودیم.

 

 

ای‌کاش ازهمه آثاراش عکس می‌گرفتم ویا حداقل اسم پرانسس نقاش رو می‌پرسیدم. :)

لاکن این موسیقی رو تقدیمش می‌کنیم.

 

 

اما بعد مرحله‌ای از درخت زندگانی را پشت سر نهادیم (به یاری ایزد منان) از این روی این موسیقی را تقدیم می‌کنیم به شما همراهان سالیان.

 

حالا نوبتی هم که باشد نوبت شیرینی گذر از این مرحله(شیرینی ازدیواج نیست متاسفانه :| )، با رعایت اصل ناشناس ماندن سفارش بدهید البته متأسفانه فقط مختص همراهان قدیمی هست 🤦‍♂️😁

+حجم عکس 170k

+حجم موسیقی اول 4meg

+حجم موسیقی دوم 8meg

  • ۰۱/۰۴/۲۲
  • ۶۵ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۳)

سلام و عیدتون مبارک🌿

گذر از این مرحله هم مبارک🌾

خب...من نمیدونم قدیمی محسوب میشم یا جدید، با این حال این پستتون خیلی شباهنگیه:) اول پیشکسوتی مثل ایشون که در آدرس ناشناس دادن هم استاده باید بیاد نظر بده تا بعد اگه ما واجد شرایط بودیم از تجربیات ایشون استفاده کنیم:)

اما با خودم فکر کردم اگه این پرنسس نزدیک کافه فرانسه و پاساژ فروزنده بوده از طرف من مهمون یه کیک شکلاتی و یه بازی فکری از فروشگاه کانون پرورش فکری بشه، اینم شیرینی من:)

بعد این که تهران این دو هفته به خاطر تعطیلات از عصر چهارشنبه خلوت میشده، مثلا ما خودمون دو هفته پیش نبودیم و دقیقا عصر چهارشنبه عازم سفر شدیم...

 این قطعه از آهنگ درخت زندگی رو ما نیز دوست داریم و زیباست و ممنون از شما🌿

 

پاسخ:
سلام  و درود و صد بدرود.
 چراغ اول رو  شما روشن کردین😁 آری شما هم از همراهان قدیمی وبلاگ محسوب می‌شوین.🙂
ممنون  بابت تبریک شما .🌼
آری خلاصه ما درس پس بده هستیم در برابر شباهنگ گرامی، فعلا در غیبت به سر می‌برند که تا بعد از هفتاد روز پیش از غروب آفتاب طلوع مجدد کنند🙂
پس این‌طور آخه برام عجیب بود این حجم عظیم دست فروش ها، کلا مغازه ها دیگه عملا هیچ کاره شده بودن.
هووووم پرانسس ما نزدیک ظلع غربی سردر دانشگاه تهران بساط کرده بودن.
ممنون قطعه قشنگی هست 🙏🌼
+ مثلا یه روش اینه که لینک دانلود کتابی درخواستی رو به عنوان شیرینی تقدیم کنیم به خصوصی بلاگ مثلا😎😁 این جور  اصل ناشناسی هم رعایت می‌شه، یا پست مخصوص با رمز .
  • دُردانه ‌‌
  • احیاناً موقع دیدن این جغد یادی از ما نکردید؟

    پاسخ:
    اتفاقاً چرا 😅 چون قبلش این ره ره دیدیم😄
    https://s24.picofile.com/file/8451844592/IMG_20220706_193502.jpg
  • دُردانه ‌‌
  • کپی رو غیرفعال کردید، نمی‌شد لینکو کپی کنم ببینم. راست‌کلیک کردم سورس پیج رو زدم و حالا دیگه کل مطالب رو می‌شد کپی کرد. ینی می‌خوام بگم این کدهای قفل کپی الکیه. یا شایدم ما خیلی خفنیم که سورس بلدیم :دی

    پاسخ:
    آزمایشی بود، برش داشتم
    پس این‌طور🤔🤔🤔🤦‍♂️😁
    شما خفن هستین سورس بلدین 😁