کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

257- شاید امیکرون

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۹:۱۰ ب.ظ

از دیروز گلوم دچار سوزش شد و الانم دماغم کمی گرفته تب و بدن درد و خستگی ندارم و اصلا سردرد ندارم  تا الان که روز دوم هست .فعلا هم قرنطینه هستم.این هفته قراره چند جا سر بزنم  امیدوارم خوب بشم زود .

چند تا کار هست که باید دنبال کنم و یکیش از همه مهم‌تره. خدا کنه بتونم انجامش بدم(قبلا قول شیرینی دادم  بهتون  :)  ) . بعد کارای دیگه. انشاءالله.

 

 

+اینجا تنها تو زیرزمین پیش خودم فکر می کنم شاید کوتاهی عمر یه باگ خلقت باشه آخه کار برا انجام دادن زیاده و فرصت کم. از طرفی هم می‌گم وقتی غم وغصه داره آدم بمونه چکار....

هیییی برم یه سیگار خیالی آتیش کنم، شما آتیش ندارین؟  :))

  • ۰۰/۱۱/۳۰
  • ۵۹ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۶)

  • دُردانه ‌‌
  • آتیش دوستان روسی رو بیارم خدمتتون؟

    پاسخ:
    آره، آره اون فندک آبیه، اگه گازش تموم نشده خوبه:))

    قول شیرینی رو یادم نیست من :))))

    شدیدا اب نمک توصیه شده به ما...شما هم انجام بده...

    پاسخ:
    کسی که از ما تا حالا قول نگرفته دکتر😁،  ما از طرف خودمون قول دادیم ، یعنی اینجا نوشتم.😅😅
    ان‌شاءالله  بهار امسال تمومش کنم.🤲🤲
    چشم حتما،  هر چند روزای گذشته هم قبل خواب آب نمک می‌زدم.
    سپاس.

    منم نگفتم قول دادین یا گرفتن...گفتم موضوع رو یادم نیست.

    انشالله. 

    پاسخ:
    منظورم کلا در زندگانی و طول حیاتم بود و محض خنده 🤦‍♂️🙄🙄🙄😐😐😶😶

    سپاس.

    عمر چه قدر باشه خوبه؟ عمر در سلامتی و عزت و برکت بگذره بعدشم آدم بره اون ور....این ور فقط دردسره:)

    ان‌شاءالله که شیرینی بدین بهمون:) فقط در مورد نحوه شیرینی دادن یه جوری که هویت های حقیقیمون و آدرسمون لو نره باید طبق پروتکلهای دردانه عمل کنین

    پاسخ:
    اون قدری که مثل یه فرد عادی بتونی آرزوهای معمولیت رو برآورده کنی.
    بله اون ور که ابدیت در پیش هست🙂
    زندگی یه فرم نورم داره برا لمسش چقدر باید جنگید مگه ؟ اون هم تو این فرصت کوتاه که دیگه عملا رسیدن به خیلیاشون غیرممکن شده.
    ان‌شاءالله که بشه که بتونم انجامش بدم. آره حتما به انتخاب بلاگرا و به روشی کاملا دردانه وار . :)

    با سلام

    دور از جونتون آقا .. امید دداشته باشین این حرفها چیه.. هرچند که موافقم البته برای شخص خودم که بمونم چه کنم آخه ...

     

    حالا درسته اینجور مواقع همه دکتر میشیم.. لاکن منم نظری بدم..

    همسرم چنین مشکلی براش پیش اومد کلا بستمش به پونه .. هم بخور دادم براش هم چایی اش رو دم مردم...

    پونه و آویشن و کاکوتی .. عااالی جواب داد برای ایشون .

     

    این روزها هم شلغم زیاد بخورید .. البته از قدیم ما هم آنفلانزا داشتیم هم سرماخوردگی هم اورینو . این لعنتی ها جوری ذهن رو آماده کردن هر چیزی امیدمون رو گرفته ..حتی سرماخوردگی رو هم کرونا اعلام میکنن.. خدا نگذره ازشون ...

     

    آقا از احوالاتتون ما همسایگان دل نگران بی خبر نذارید سن الله. امید دارم خیلی سریع بهبودی حاصل بشه..

    پاسخ:
    درود بر شما همسایه گرامی
    مبتلا شدم به اومیکرون، دیشب سخت گذشت درتب و بدن درد .اما صبح بهتر شدم
    آره ممنون از نسخه شما ، کم و بیش همین نسخه رو دارم اجرا می‌کنم ، مایعات و میوه و دم نوشها
    خدا رو شکر طولانی مدت نیست چون ریه رو درگیر نکرده و سرفه ندارم فقط گلو درد شدید که سه وعده آب‌نمک می‌زنم .
    خدا رو شکر الان خیلی بهترم
    ممنون از شما همسایه قدیمی 🙂

    با درود و عرض ادب. امروز موفق شدم بیام سری بزنم اینجا و سریع گفتم جویای احوالتون باشم..

    امید دارم که بهتر از قبل شده باشین و به فعالیت های سازنده کماکان مشغول ....

    پاسخ:
    درود و سلام بر همسایه قدیمی
    خدا رو شکر آره خیلی بهترم، نمی‌دونم چجوری بود ، خفیف بود خدا رو شکر.
    شما و خانواده محترم هم ان‌شاءالله به دور از کرونا باشین .
    سپاس .