کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

سرنوشت

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰۵:۰۱ ب.ظ

امروز رسما از طرف مادر دوستم موردخواستگاری قرار گرفتم. :| :|  :| فکر کردم می‌خواد در مورد دوستم صحبت کنه :|

شاغل رسمی وازت علوم هست (مدرس)

کنار خانواده یه واحد آپارتمانی داره

اگه اخلاقش مثل مادرش باشه که نمره‌اش  20 می‌شه.

خانواده مذهبی و مطمئن هستم دوست‌پسر نداشته و چادری هست. با برادرش از 18 سالگی باهم بودیم با فراز و نشیب. از لحاظ خانوادگی کاملا درست و مطمئن هستن.

من هنوز از نزدیک ندیدمش.

هنوز به خانواده نگفتم و فکر نکنم بگم هم.

شاید خامی باشه ولی خب هرکی ملاک‌هایی داره برا خودش و به نظرم این طبیعی هستش اگه گفتم دعوام نکنین لطفا :|

واقعا دختر خوبی هست منتها چند مورد هست که دودلم کرده.

فکر کنم متولد 59 باشه و این به نظرم مورد مهمی هست.

من خودم سبزه هستم  ولی ایشون از من هم سبزه تره (هر کی سلیقه ای داره مثلا دوستی داشتم به دخترهای سبزه خیلی علاقه داشت و اصلا از دخترهای روشن خوشش نمی‌اومد و برعکس هم داشتیم. ملاک زیبایی نیست پس)

رفع تکلیف مانند می‌شه این جوری پس جای دوست داشتن کجاست؟

مادره منتظر جواب منه :| چی بگم بهش؟ :|

  • ۰۰/۱۱/۲۳
  • ۶۲ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۴)

  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
  • یه مثل هس ک میگه. *علف باس ب دهن بزی شیرین باشه*

    ازونجا ک میگی اخلاقش خوبه و شاغلم هس بیشتر فک کن

    مورد مناسبی شاید برات باشه

    پاسخ:
    خودم از لحاظ مالی مشکلی ندارم خدارو شکر
    ایشون چهار سال از من بزرگتره
    ولی از لحاظ اخلاق و استقلال مالی تکمیل هست.
    باید بیشتر فکر کنم :|

  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
  • خیلیا رو دیدم ک زنشون از خودشون بزرگترن و زندگیه خوبیو هم دارن

    صو هرچی تصمیمت هس خوشبخت بشی

    پاسخ:
    ممنون گرامی، همچنین :)
  • دُردانه ‌‌
  • می‌تونید همینایی که اینجا نوشتید رو بگید بهشون.

    پاسخ:
    یه چیزایی رو مستقیم نمی‌شه گفت مخصوصا به خانوما .
    مثلا سنش بیشتره
    یا خیلی سبزه هست
    خیلی رک گونه می‌شه ، دو سال پیش هم غیر مستقیم به عروسشون گفتم  لاکن دوباره تکرار کردن.
    حالا اگه مادره پیام داد می‌گم شرایطم جور نیست و  پاسخ منفی می‌دم .
    سپاس از شما 🙏🙏

    عهههه،من چقدر دیر رسیدم .چی بهشون گفتین؟!

    پاسخ:
    سلاااااااااام
    نه خیلی دیر 😁😁😁😁
    خب کاکو اصولاً چون کم‌رو هستم ، چیزی هنوز نگقتم، دیگه باید خودش بدونه که جواب ما منفی هستش.
    ایشون هم دیگه پیامی ، چیزی نفرستاده 🤦‍♂️😁😁😁😶😶😶🙄