کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

مورد عجیب

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۲۳ ب.ظ

می‌دونید بچه ها من هنوز آقایونی که کل کارای خونه رو به خانومشون می‌سپرن رو درک نمی‌کنم. همیشه توذهنمه که مثلا خانوم هم برا خودش آرزوهایی داره بعد به خاطر خانواده و کارای خونه محدود می‌شه و این همیشه سوال بوده برام و ناراحتم کرده . بچه‌داری،  آشپزی، خونه‌داری حتی شوهرداری ! اینا همه به نظرم خودشون شغل محسوب می‌شن باید بیمه هم بشن حتی.

خلاصه اگه مزدوج شدین دست در دست هم پیش برین و فکر نکنین که همه‌چی وظیفه خانووم خونه هست .کمک کار باشین و عادل.

 

+آره اینطوریاس :)

  • ۰۰/۰۹/۲۱
  • ۷۷ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۶)

یاد واتو واتو افتادم....مگه میشه مگه داریم...این قدر عجیب و استثنائی:)

پاسخ:
واتو واتو رو ندیدم🙂
آخه فکرشم کنید در مرحله اول همه انسانیم
بعدش دختر آدم ، خواهر آدم روزی همسر می‌شن  دیگه
سپاس🙂🙂🙂

بذارین یه ساعت بگذره از اون کامنت اقاشون اقاشون... :))))

مرگ بر منافق :)))

پاسخ:
😄😄😄

باور کنید حقیقت ره گفتم، اونا هم مثل ما  دل ندارن، آرزو ندارن ؟ چرا باید اسیر بشن 🙄🤦‍♂️
🙂🙂🙂
  • ماه توت‌فرنگی
  • والا آقایونی ندیدم با این ویژگی های مثبت. شما خودتون چطوری هستید؟ البته نظر من اینه که بعد ازدواج معلوم میشه. :))

    پاسخ:
    درود بر شما 🙂
    هووووووم، ما هنوز محک نخوردیم، لاکن تلاش ما بر این است که در این ره ثابت قدم باشیم😁
    خب وقتی اوشون هم مثل من فکر کنه ، اون وقت من هم بیشتر راغب می‌شم و حتی فراتر از این نوشته ها می‌رم ، آره این طوری هاست 😁🙂

    یعنی ببینید کار دنیا به کجا کشیده که این حرفا خاص به نظر میرسه...کامنت بهار خانوم رو از طرف من با لحن دست اندازنده بخونین اثای استثنایی :)))

    پاسخ:
    آره والا، نمی‌دونم چی بگم  ، آخه اینها می‌شه گفت از بدیهیات زندگی  هست خوب🤦‍♂️🙄🙂 
    ها بله که استثنایی 😄


  • دُردانه ‌‌
  • من متوجه نشدم که الان اون مورد عجیب شمایین یا اون آقایون یا این پست؟

    پاسخ:
    من، نههههههههههههه🤯🤯🤯🤯😁
    مورد عجیب آقایونی هستن که درست با همسران گرام رفتار نمی‌کنن، یعنی درک متقابل ندارن، و نحوه برخورد و تعاملشان برام عجیبه 😶😐🙂

    ها کاکو.عدل خوبه.خیلی خوبه.

    ما هم گله ای نداریم.شکر.الهی شکر.🤲❤

     

    +پس می خواستی نباشه؟!باید هم باشه.چرا؟! چون تو برنامه ی شما.چهار عدد فرزند.یکی از یکی گل تر است.لاکن.کمک شما.بایستی دو برابر تر باشد.ولیکن جان شما.جان دختر مردم.🥰❤⚘

    ++آره.اینطوریاس😍😁😇🤪

    پاسخ:
    هووووم
    بله بانو باران، بله اینطوریاس. :)
    صدر در صد جایی خوندم قدیما ما به جای کلمه خانم از کلمه مهر استفاده می‌کردیم یعنی خانوم مهر بود و آقا مهربان یعنی نگهبان مهر :)
    بله که باید حواسمون به همسر باشه .
    اصلا همیشه می‌گم دونفر غریبه چطور میخوان سالیان سال با هم باشن اگه روحشون عاشق هم نباشه.

    سپاس از محبت شما :)