کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

برای آخرین بار

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۰۰ ب.ظ

این آخرین باری خواهد بود که به نظام جمهوری  اسلامی رای دادم اگر:

همچنان فرزندان مسولان در خارج از کشور باشن و خودشان مسول.

یک دو تابعیتی مسولیتی در کشور داشته باشه

نزدیکان مسولان فساد کنن و رانت‌خور باشن و نظام فقط نگاه کنه

مسولی مسولیت کارهای خودش رو برعهده نگیره

مردم بدبخت اذیت شن (وام ازدواجی که نیم چندر بدون غاز بود رو به خاطر بیارین حتی اون رو هم حاضر نبودن به جوونا بدن بعد 11 گردن کلفت هرکدام بالای چند هزار میلیارد بدهی به بانک داشتن. این یعنی اذیت کردن مردم و نباید تکرار بشه)

 

+خنده دار نیست وزیر صنعت خانوادهاش  کلا خارج از کشورن و خودش وزیر

+یک از همین سال‌های گذشته بود که ترکیه مقدار بسیار زیادی طلا و دلار رو که از سمت ایران آومده بود رو کشف و به نفع خودش مصادره کرد !خیلی پول بود طوری که حتی کسری بوجه ترکیه رو حل کرد! اون وقت هیچ مسولی از  ایران واکنش نشان نداد.این یعنی فساد بسیار عمیق و ریشه دار...

وقتی سیستمی نتونه خودش رو اصلاح کنه بعد از کلی  تلنگر و آلارم و هشدار  یعنی ساختار مشکل داره و محکوم به تعویضه.

موارد بالا و خیلی چیزای دیگه نباید نباید تکرار بشه  اینا دیگه چیزایی نیستن که دست بیگانگان تو کار باشه خودتون هستین و هیچ بهانه ای قابل قبول نیست. ابن آخرین فرصت من بود به نظام جمهوری اسلامی.

 

  • ۰۰/۰۳/۲۹
  • ۵۰ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۳)

عجب عنوانی،

با ترانه اِبی،یکی هست😁

آنجا که میگه،دیوونه.من خنده ام می گیره😏🤫🤭

خنده بکنی.به مامانم میگم.کاکو گربه بغل گرفت.🤫

🤪

پاسخ:
با ترانه ابی هوووم ‌‌ نشنیدم.🤔😄
حال ما یه بار گربه بغل کردیم ها رسوامون کردین😅
سپاس🙂

من که اصلا رای ندادم همسایه. به کی باید رای میدادم./ همین افرادی که شما هم ازشون اینجا یاد کردین ؟

من سال نود و هشت عقد کردم و هنوووز نتونستم برم سر خونه زندگیم . چرا ؟

این همه مشکلات  این همه گرونی . این همه فلاکت. لابد خیلی ها میان و میگن خب تجمل گرا نباش و ساده بگیر/

اینکه یک مراسم که حق قانونی و عاطفی هر دختری هست رو هم ازش بگذری خب ...باز میایید میگید تجملات ؟

چرا برا بچه های خودتون تو به قول خودتون بلاد کفر مراسم های آنچنانی میگیرد و... اصراف هم نیست.

 

آها گفتنی وام همسایه.. گفتی وام ازدواج و رسما نمک پاشیدی به زخمم..من نوعی واسه گرفتن وام سی میلیونی که سه میلیون اون رو همون وحله اول بانک مصادره میکنه کلی دوندگی کردم

حالا هم برای اینکه همسر وام بگیره میگن هفتاد میلیون چون سن شما بالای سی سال هست اونم که خب هفتاد که نمیدن...

تا اینجاش ما گردن خم کردیم و گفتیم هرچی شما بفرمایید... یک ماهه دنبال پارتی و ضامن و... کوفت و زهرماریم تا بلکم بتونیم این وام کوفتی لعنتی رو بگیریم اونم بعدا اگه دبه در نیارن و...

 

 

همسااااایه .. همساااایه درد زیاده فعلا مجردین و به اوج درد و عمق فاجعه نرسیددین..

من کلا نه رای دادم و نه خوااااااااهم داد .. مطلقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

کسی هست که اندازه من عصبانی و مکدر باشه از این نظام و دولت و کشور ؟ مگه چند بار عمر میکنم.... کودکی مان تباه. جواانی مان هم حرام شد

خدا لعنتشون کنه

پاسخ:
سلام و درود
آقا حق با شماس، اصلا هر چی دلتان می‌خواد مرقوم بفرمایین.کاملا حق با شماست.
توی متن هم نوشتم، ظلم هم حدی داره ، اینقدر عذاب می‌کشم وقتی می‌بینم مردم در رنج و محنت هستن بعد خودشون در نازو نعمت حق با شماست 🙄😶

همسایه عزییز از این پست ها بذاری یکی مثل من که مثل آتشفشان در حال فوران هست میاد و کلی طومار مینویسه ...

ببخشید زیادی عصبی ام بخصوص این روزها که دیگه رسما بریدیم..

من و همسرم رسماااااااااااااااااااااااااااا بریدیم.

گاهی به هم میگیم درسته هنمو دوس داریم بیا برگردیم اول راه و همونجا از هم جدا بشیم تحمل این همه سختی واقعا از حد ما فراتره ...

چرا باید دوتا جوون که عاشقانه همدیگر رو دوست دارن به این مرحله از یاس برسن..

مقصر کیه ؟ همین نظام. همین به اصطلاح مذهبی های در راس. همین آخوندهایی که ملت ایران رو به مقام انسانیت رساندند...

همین ها

پاسخ:
هوووووم
واقعا حق با شما هست🤦
تاب آوری  مردم هم عجیبه، خیلی در سختی و رنج هستن.
هر چی بگین حق دارین ، خصوصا با گندهایی که سیستم زده.
قسم ‌های حضر عباسش و دم خروس😶😶😶