کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

این روزها 2

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۹ ب.ظ

نه تبی نه تابی برای انتخابات  به شخصه بیشترین دلسردی من بابت فساد مسولین هست و نزدیکانشان . انگار نه انگار پر‌رو پررو خودشون رو به کوچه علی چپ می‌زنن. با این وجود دلم نمی‌آد ایران رو تنها بذارم . ایرانی که بیشترین لطمات صد سال اخیر رو از  بیگانگانی دیده که چشم دیدن این انتخابات رو ندارن. می‌رم رای می‌دم.

و دیگه اینکه کرونا هم هنوز تاثیر بدش رو تو فعالیت هام داره هرچند حساسیت هام بیشتر  تنفسی شده تا مثلا شستن هر چیزی و دم  به دم الکل زدن.

 

+اصول اولیه و آرمان ‌های انقلاب چیز بدی نبود،اگه کورسویی هم مونده باشه از اون می‌خوام تا آخر ازش حمایت کنم.

+وقتی زورم به کاری نمی رسه کلافه می شم و افسرده البته از یه کار گذشته تو این اوضاع نمی شه خیلی از کارها رو انجام داد.

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • ۵۶ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۳)

سلام بر استاد مهرداد...

توجیهتون برای رای دادن خیلی منطقی نبود به نظر من...ادم وقتی انتخاب میکنه که انتخابش تاثیری داشته باشه...در هر صورت که اعلام میشه پرشور بوده و یکی هم از بین خودشون انتخاب میشه...اون عکس که دارن تو پشت صحنه مناظره ها همه با هم میگن و میخندن رو دیدین؟ من که مناظره ها رو ندیدم اما برام درد داشت...

پاسخ:
درود بر دکتر گرامی
می‌دونم واقعا منطقی نیست،راستش امید اندکی دارم که اوضاع کمی بهتر شده.به نظرم این آخرین فرصت به نظام هست و اگه نتونه خودش رو جمع و جور کنه کارش تمومه.اره عکس رو دیدم ولی خیلی فرقی نداره خوش و بش اونها برام.مهم خروجی و عملکرد کسی هست که انتخاب می‌شه.
آخرین فرصت رو بهشون می‌دم.😶😶🙄😶😶

 به رودخانه یخ بسته التفات مکن

کویر را به تمنای بذر آب بگرد...

 

 

پاسخ:
دارم می‌گردم باور کن😁
ان‌شاءالله درست می‌شه اوضاع🌹

ان شاء الله :)

پاسخ:
انشاءالله دکتر :)