کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

وبلاگ‌هایی که می‌‌خوانم

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵ ق.ظ

لبیک گویان به دعوت همگانی دردانه برای معرفی وبلاگ‌هایی که می‌خوانیم  معرفی می کنیم:

دردانه

سرزمین من

ابر ارغوانی

دلآرام

کافه چایکفسکی

نیکولا

شاهزاده شب

داستان های کوتاه منصور

یک آشنا

 

+اعتراف می‌کنیم یه چن‌تایی رو مخفیانه دنبال می‌کنیم تا دستم بیاد که نوشتنشون با قواعد من هم خونی داره یانه بعد تصمیم می‌گیرم علنی‌شون کنم یا نه  :)

  • ۰۰/۰۳/۲۳
  • ۸۷ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۳)

  • دُردانه ‌‌
  • ممنونم.

    متأسفانه دوستان قدیمی وبلاگ‌هاشونو تعطیل کردن و هدف من از این دعوت این بود که با وبلاگ‌های جدید یا با وبلاگ‌هایی که دوستانمون می‌خونن آشنا بشیم که جای اونایی که تعطیل شدن پر بشه.

    پاسخ:
    سپاس
    آره متاسفانه خیلی از بلاگرای قدیمی دیگه نمی‌نویسن.این حرکت باعث آشنا شدن سایر بلاگرا با هم می‌شه .  :)

    خون جلوی چشمام رو گرفت که یه هو اسمم رو دیدم اون وسط...شانس اوردین مترجم مغزم کار افتاد :))

    پاسخ:
    یا خدا🥺🥺🙄🙄🤦
    مگه می‌شه آخه لینک نابغه هوش مصنوعی  ایرانمون رو فراموش کنیم 😁🌹🌹

    وااای.آقا دم شما گرم..ممننونم که همسایه دایم المعترض خودتون رو هم قابل دونستین....خیلی خوشحال شدم صبح اول صبحی...

     

    بادکامپیوتر وصل شم به نت میام و این صفحات رو سرچی میزنم....پایداررباشی همسایه گرامی

    پاسخ:
    خواهش می‌کنم
    دریچه ورود به وبلاگ نویسی  شما بودین.
    سبک نوشتن و غیره رو از شما یاد گرفتم .
    پایدار باشید و سلامت.🙂