کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

ده سال بعد از ازدواجتون رو تصور کنید.

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸ ب.ظ

با تشکر از خاکستری گرامی که من رو دعوت کرد به یکی از چالشهای شارمین.

خدمت گلتون عرض کنم که از اونجا که من همسرم رو خیلی دوست دارم و اون هم من رو خیلی دوست داره ،گذر این ده سال در حسی که به هم داریم و داشتیم خللی وارد نکرده که هیچ علاقه مون نسبت به هم بیشتر شده.با هم خوشبختیم  هدفهای  مشترک داریم و چالش های زندگی رو باهم پشت سر می ذاریم.چهار تا بچه داریم  دو تا دختر😍 و دوتا پسر🙄 .شلوغ و شیطون هستن ولی مودب و مبادی آداب هستن.اوایل آشپزیم خوب نبود ولی  از همسرجان یاد گرفتم .هر دو شاغلیم و وقتهایی که هر کدوم دیر می رسیم خونه، اون یکی کار درست کردن شام یا نهار رو انجام میده. رنگ بندی خونه به سلیقه همسر جان هست و هم چنین دکوراسیون خونه.دخترا به مامانشون رفتن و پسرا به خودم .😇

تفریح زیاد می ریم .خوشحالیم ، شادیم ، خندانیم.بهترین پشتیبان ما خانواده هامون هستن فرقی برا هم نداریم  انگار من فرزند اونا و همسرم دختر خانواده منه.وضع مالیمون خوبه .خونه از  خودمونه . ماشین متوسطی  داریم .وسطای شهر می‌شنیم  با مردم ههستیم🙂

فکر توسعه کار و بهبود هر چه بیشتر اقتصاد خونه‌ایم . با هم شغل ایجاد کردیم دست چند نفر رو بند کردیم .ایران رو دوست داریم .با وجود همه مشکلات نمی خوایم از ایران بریم.به عقاید هم احترام می‌ذاریم هرچند از همون اول هم دیدگاه‌های  مشترکی از  خدا و دنیا و ...داشتیم.بعده ده سال همون گلی هست که بود همون عطر بو رو می‌ده🌺🌺🌺 همون طروات و نازکی طبع رو داره ،دل نازک درست مثل ده سال پیش😘.چشمای قشنگش تا ابد من رو اسیر خودش کرده مایه آرامش و امید بودن همیشه برام و هنوز هستن🥰.وقتی می خنده انگار دنیا رو بهم دادن و شاکر بودنشم😍. هراز چند گاهی سر به سرش می‌ذارم ولی دیگه دستم براش رو شده🤦🤦 بعده ده سال  با گل و هدیه وقت و ناوقت سوپرایزش می کنم هنوز🤗 با امیدواری به آینده نگاه می کنیم.

تلاش می کنیم و خدا رو شاکریم .

 

 

  • ۰۰/۰۳/۱۲
  • ۶۵ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۷)

خب اول از همه ممنون که شرکت کردید :)

دوم اینکه اگه مایل بودید به شارمین اطلاع بدید تا پستتون لینک بشه توی وبش :)

سوم اینکه خیلی تصور فانتزی و گوگولی بود.

از ته دلم واقعا دعا میکنم و امیدوارم همینجوری پیش بره اما خب قطعا شما از من تجربه اتون بیشتره و سرد و گرم چشیده روزگار هستید...این حجم از خوب بود و گوگولی بودن یک ازدواج برای من غیرقابل باور هست.

چالش ها و سختی های جدی دارید

کلا زندگی سخته همیشه

نمیدونم شاید من نگاهم خیلی منفی باشه.

 

پاسخ:
سلام خاکستری گرامی🙂
سرد و گرم شاید ولی خب در زمینه زندگی مشترک، خواستگاری و ... واقعا هیچ تجربه‌ای نداشتم و اینا آرزوامه😄
زندگی سخت هست.خب،ازدیواج هم همه چیز که نیست، من خودم ترجیحم تنهایی هست تا اینکه ازدواجی از سر رفع تکلیف داشته باشم.🙂🙂
خیلی‌از چالشهاش مادی و خیلی روحی روانی هست.
آدما اگه تو انتخابشون عقل و واقعیت‌ها رو در نظر گرفته باشن مگه از هم چی می‌ خوان.توقعات ظاهری عامل سردشدن طرفین هست.وقتی می‌دونن از هم  چی می‌خوان و تو هبروت و خیال سیر نکنن ، می‌فهمن زندگی همینه.
البته قبل رسیدن به هم به نظرم یه جوون خصوصا مذکر باید رفاهیاتی رو فراهم کرده باشه و همین جوری پا پیش نذاره.
کسی کامل نیست، ما آدما  برا هم آفریده شدیم  با تموم نقص‌هامون.
والبته انتخاب شخصی با حد اکثر مشترکات هم عامل مهمی هست.
امیدوارم همین جوری بشه، و به لطف خدا و تلاش خودم همسری نصیبم بشه که هم من مایه آرامش بشم و همون اون مایه آرامش من.
باقیش  می‌سپاریم دست خدا🙂😇
وهمچنیین برا شما ، خدا بهترین‌ها رو نصیبتون کنه 🙂🙂🤲

علاقه مندم که سر تک تک خطایی که نوشتین اذیتتون کنم :))

ما یه دوستی داشتیم میگفت من مهم ترین ملاکم قد طرفه چون خودم قد بلندم اما هر پسری میومد خواستگاریش تا زیر زانوش بود..به قول ما جاسوییچی پسند بود :)))

پاسخ:
نههههههه، انصافا گناه دارم.😅
خوب حق داشته، اگه خودشون قدبلند بودن🤪
جاسوییچی پسند رو نگرفتم 🙄

جاسوییچی ها میپسندنش...به ادمای ریزه میزه میگن جاسوییچی :-|

پاسخ:
نمی‌دونستم دکتر 😅🤦
ولی ریزه میزه ها جذاب ترن.😇

برای اقایون شنیدم که ریزه میزه ها جذاب ترن...برای اکثر زنها دافعه دارن...

پاسخ:
آره منظورم خانوم‌ها بود😅
لاکن در زمینه آقایون حق با شماست😊

خیلی گل و بلبله توصیفتون از همه چیز

ان شاء الله روزیتون، ان شاء الله

ولی بروید با هم بسازید رو هم باید جدی گرفت:)

 

پاسخ:
خدای من آخه چیزی ننوشتم که🤦
تازه این متوسط نوشتم.🙄
چرا نباشه😊، یعنی دوست داشتن یکی  و ادامه دادن اینقدر سخته🥺🥺

تو دل آدم خالی می‌شه، یعنی زندگی این‌قدر سخته🤦🤦😄
ممنون از دعای قشنگتون🙃🥀

که عشق آسان نمود اول و اینا...

تو دلتون خالی نشه:) شما خودتون خوبید و ایشالا همت کنید که خدا یه همسفر همدل همراه، روزیتون کنه...

اما بیشتر منظورم این بود که حتی دو نفر همراه و همدل هم بالاخره دو تا آدمند و بسیار نیازمند گذشتنها و صبوری های همدیگه و خوب، البته این صبوریا اگه دو سویه باشه و نسبت بهش درک هم وجود داشته باشه میتونه منشأ یه علاقه عمیق و صمیمیت وصف ناپذیری بشه...

پ.ن، این مستطیلا یعنی چی میتونن باشن؟! برای من دیکد نشده اسمایلی ها:)

 

پاسخ:
آره، راست می‌گین همیشه مشکلات نمود پیدا می‌کند این جور‌ وقت‌ها.
ممنون نظر لطف شماست،خدا همه ما رو عاقبت به خیر کنه .
حق با شماست و صحبت ‌های شما به واقعیت نزدیکتره‌. ممنون از دعای خیرتون .

پ.ن: یه سری خنده و گل و ...بود .
باز هم سپاس 🙏🙏

کاکو مهرداد عزیز و گرامی،

آرزومند آرزوهای قشنگ و دوست داشتنی ات هستم.❤🤲❤😇🥰

پاسخ:
ممنون کاکو ممنون.🙏🌺
خدا دل همه حاجت‌مند‌ها رو شاد کنه و حاجتشون رو روا
همچنین آرزوی سلامتی متقابل داریم باران گرامی🙂