کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

گر تو نمی‌پسندی تغییر کن قضا را

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۳:۵۸ ق.ظ

شاید هر پسری آرزوش باشه روزی همسر داشته باشه‌ ، عشق رو تجربه کنه صاحب بچه بشه .می‌دونید به‌نظرم این تو ساختار  ذهنی پسرا به‌صورت پیش فرض  تیک خورده  و همین باعث می‌شه  رشد کردنشون  اهداف مالیشون و خیلی چیزای دیگه به صورت ناخودآگاه یا خودآگاه حول همین موضوع بچرخه .شاید هم من اشتباه فکر کردم :|

 با شروع امسال این تیک رو برداشتم  دیگه نمی‌خوام ، دیگه بسمه این پیش فرض رو، تیکش رو برداشتم حالا که همه‌چی دست خودشه  و اون اینطور خواسته و می‌خواد خودش  بیاد و خلافش رو ثابت کنه.

  • ۰۰/۰۱/۱۵
  • ۸۰ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۳)

اقا مهرداد عزیز..ما نمیدونیم که قراره چه اتفاقی بیفته و حتی نمیدونیم چه چیزی منجر به خیر میشه و چه چیزی نه. اما من با شناختی که ازین فضا به دست اوردم فکر میکنم حیف هست اگر که دنیا فرصت همسفری و هم نشینی با شما رو از زنی لایق این هم نشینی دریغ کنه. و ارزو میکنم که اتفاق خوبی بیفته براتون توی این راه.

 

الان تازه کتاب ایتالیاییمو تموم کردم و قلمم تحت تاثیر اونه احتمالا :)

پاسخ:
سلام بر شما دکتر گرامی

پس کتاب ره تموم کردین . :) آره به‌گمانم کتاب  تاثیرگذاری بوده  :D

در مورد من گفتین  اینارو  ایکن  شرم و خجالت کشیدن ... خدای من اینایی که فرمودین  من لایقش نیستم  بسی خجول شدم . 
 بذارین کمی پر رو بشم اینا رو به خدا هم می‌گم خودم (آخر اعتماد به سقف )     :))     ولی خب لابد نقشه‌ای دیگه واسم داره  وقتی نمی‌شه  و نمی‌خواد .....

ممنون از آرزوی خوب شما 
ایضا همچین آرزویی برا شما داریم :)



چرا که نه! پررویی نیست...دیگه بعد از این سالهای زندگی و شناختی که ادم از خودش و بقیه به دست میاره میفهمه چند مرده حلاجه و ارزشش چه قدره... 

پاسخ:
خدا دیدین دکتر  هم چی گفتن :|

بیا بپذیر دیگه با هم مهربون باشیم دعوا نکنیم  .
حالا دکتر ببینم خدا چی جواب  می ده .:))
 شما آدم خوب و منطقی هستین 
ممنون از  حرف های انرژی بخش شما  :)

درود و عرض ادب.

آقا مهرداد اینکه یک شخص برای آینده برنامه ای منسجم و منظم داشته باشه حاکی از ذهنی سالم و روحی بالنده داره.

به عقیده من انسانها بتوانند جفت روحی خودشون رو پیدا کنند بسیار خوشبخت خواهند بود.

حتی سختی ها هم نمیتواند ذره ای خلل به حس احترام و بودنشون لطمه ای وارد کنه.

 

از خداوند بزرگ آرزو دارم برایتان نیکوترین ها را بخواهد .. آمین

پاسخ:
درود بر بانو  دلارام گرامی .
سلامت باشید انشاالله . :)
بله واقعا اگه انسان جفت روحی خودش رو پیدا کنه  آرامش  خاصی  داره  به نظرم .

ممنون از شما تا روزگار چی پیش بیاره  بانو دلآرام گرامی .

ممنون از حضور سبزتان . :)