کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

BATMAN

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۲ ب.ظ
اون وقت‌ها - منظورم دهه شصت تا اواخر دهه هفتاد-تلویزیون برنامه خاصی نداشت  یعنی بهتره بگم چند کانال بیشتر نبود و حتی خیلی از خونه‌ها تی‌وی نداشتند .تنها سرگرمی ما به غیر از محل و مدرسه و خونه کارتون‌هایی بود که تی‌وی پخش می‌کرد اون هم چه کارتونهایی؟! قشنگ بودن‌ها خیلی هم قشنگ بودن فقط همه تراژیک بودن(این را بعدها فهمیدم آخر همه آنها یا پدر فوت کرده بود یا مادر ) از چوبین گرفته تا حنا و هایدی و باخانمان و...اما بیشترین تاثیر رو من خودم از فیلم هایی گرفتم که در زمینه دفاع مقدس بود و یا  شخصیت‌هایی که واقعی بودن و اسمشون رو زیاد از تی‌وی می‌شنیدم .یکی از اونا شهید چمران بود.آخه هم مدارج بالای علمی رو طی کرده بود و هم یه رزمنده بود که در نهایت شهید شده بود.مثل شهید چمران بودن آرزوم شده بود فقط همیشه بین دوراهی نظامی شدن یا استاد شدن گیر می‌کردم در عالم کودکی پیش خودم می‌گفتم خوب مثل ایشون دانشمند بشی خوبه یا شهید بشی.بزرگتر که شدم فهمیدم درست زندگی کردن از هردو اینها سخت‌تره قصدم کم ارزش جلوه دادن این ها نیست ولی به خدا تو این بل بشو  زندگی امروزه راه درست رو رفتن و تشخیص اون  و ماندن بر اون صراط خیلی سخته .البته جنبه علمی شهید چمران رو هنوز دوست دارم و اف بر ریا ان‌شاءالله پاش بیوفته در دفاع از آب و خاک وطنم کوتاهی نمی‌کنم.جرقه نوشتن این پست زمانی در ذهنم خورد که پسر بچه‌ای مغازه آمده بود و دنبال دفتری می‌گشت با جلد BATMAN .
  • ۹۸/۰۷/۱۸
  • ۲۶ نمایش
  • مهرداد

زندگی.

نظرات (۲)

  • نیلوفرمادریاس و سینا
  • کلا ما دهه شصتی ها در دوره حضور اسطوره ها کودکی کردیم.
    پاسخ:
    آره خیلی آرمانی بار اومدیم یا اومدم. درحالی که خیلی از کسایی که در به وجود آوردن این آرمان‌ها و اسطوره‌ها نقش داشتن خودشون خلافش رفتن سپاس
    شهید چمران رو خیلی دوست دارم.
    پیشنهاد میکنم نیایشهای این بزرگوار رو توی دریا که هستی گوش کنی. خیلی خوبه. البته شاید بارها گوش کرده باشی.
    مستدام باشی کاک مهرداد.
    پاسخ:
    سلام کاکا آره گوش دادم، ممنون از نظر و پیشنهادت پاینده باشی کاکو گیان