کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

زندگی شاید همین باشد

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۱ ب.ظ
سلام و خسته نباشید عرض می‌کنم خدمت بلاگر های گرامی .خب برگشتنی سراغ خانه جدید رفتیم و با برو بچ تجهیزش نمودیم. یک اجاق و یک سماور و تلویزیون وملزومات دیگر.راه اندازی تلفن (یه چند جایی قطع شده بود)و آبگرمکن.کلی در رفت و آمد بودم بین خانه قبلی و خانه جدید.شاگرد مغازه هم سه روز بابت مراسم عقدش مرخصی گرفته بود در نتیجه اونجا هم می‌رفتم.الان پنجشنبه است و فردا جمعه هست و باز عازم محل کار .از صبح به خاطر حرف یه نفر کمی حالم گرفته است.گذاشتم آروم تر که شدم جوابش رو بدم.دوستم میگه بیا باجانقم شو ولی خوب این فکر رو پیش خودش نمی‌کنه که شرایط من با خودش آسمون تا زمین فرق می‌کنه.بالاخره تقدیر ما هم این بوده کارهای ناتمام نسل گذشته رو تموم کنیم.هییییی،زندگی منطقی تر و گاهی بی رحم تر از اونیه که به نظر می رسه.در حال غلبه بر فوبایای هستم که چندین سال پیش باید شکستش می دادم فعلا 3 بر 0 اون جلو هستش.زندگی شاید همین باشد و اشتباهی دنبال مقصدم، کسی چه می‌دونه؟!
  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • ۳۱ نمایش
  • مهرداد

زندگی.

نظرات (۳)

چه خصلت خووووبی واقعا دم شما گرم... نگه داشتم آرامتر که شدم پاسخش را بدهم///

ببینید آقا مهرداد خوارهانه عرض کنم. مرد اگر کاری و جوانمرد و درست باشه همه طالبش میشن... برای شما بهترین ها رو طلب میکنم از درگاه خداوندگار نیکی ها .
پاسخ:
سلامت باشید همسایه گرامی ممنون از دیدگاه مثبت و انرژی دهنده شما.درسهای روزگار هست که آدمی به تجربه می‌آموزد. وایضا ممنون از دعای نیکتان . متقابلاً از برای شما و همسر گرامی و خانواده محترم آرزوی سعادت مندی روزافزون دارم.
  • کسی که سعی میکنه انسان باشه
  • آفرین با انرژی به پیش.
    خیلی احساس مسئولیت پذیری توی این جمله بود که .....کارای نیمه کاره نسل قبل رو داری تموم میکنی.
    منم زیادفوبیادارم ،زورم هم بهشون نمیرسه.
    پاسخ:
    سلام و درود بر شما. هممممم ولی سخته کاکو و انرژی دوچندان می‌خواد و وقت . ممنون از روحیه و کامنت انرژی ده شما. فوبیاها زیادن ولی خوب آروم آروم و با صبر و حوصله باید از بین بردشون. ولی می‌شه. سپاس.
  • کسی که سعی میکنه انسان باشه
  • میدونی مهرداد ،یه خواهرزاده دارم اسمش فرید،نمیدونم چرا هروقت اینجارومیخونم احساس میکنم دارم باهاش حرف میزنم.
    پاسخ:
    سلام و درود خدا بر شما. ان‌شاءالله آقا فرید همیشه سلامت باشند. نمیدانم کاکو شاید هر دوی ما با یک عینک به دنیا نگاه می کنیم. سلامت باشید و پایدار.