کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

معلم

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲ ق.ظ
12 اردیبهشت هم که گذشت.مبارک معلمای صبورمون باشه.لابد همه می‌دونید این روز روز معلم هست.حقیقتش خوبه که همچین روزی هست از طرفی قدر کسی که یه آدم رو پرورش میده چیزی فراتر از این هاست که با یک روز یا هدیه بشه نشون داد.اما این روز همیشه یکی از  سخت ترین روزای زندگی دانش آموزی من بود.اینکه اغلب همکلاسی‌هام برا معلم هدیه داشتن و من چیزی نداشتم خیلی خیلی خیلی ناراحت کننده بود برام. با وجود اینکه از دانش آموزان درس خوان کلاس هم بودم.به همین دلیل مدتی که معلم بودم چند روز قبل از روز معلم به دانش آموزام می‌گفتم که هیچ چیزی نیارین و اینکه مرتب باشین و درستون رو بخونید  همین بهترین هدیه است.و حتی تهدید هم می کردم.اینو ننوشتم که جلب توجه بشه هر چند نوشتنش هم برام کمی سخت بود.لیکن اگه روزگاری معلم شدین حواستون به این چیزا باشه .
  • ۹۸/۰۲/۱۳
  • ۳۳ نمایش
  • مهرداد