کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

خاله های مهربان دوست داشتنی

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱ ق.ظ
سلام کرد،جواب دادم  .فکر کردم فقط خودش هست بعد دوتا خانوم دیگه هم داخل شدن .لوازم تحریر  فانتزی و قشنگ و خوشگل خریدن .بعد کاغذ کادو خواستن گفتم رفتن آوردن .خواستن من کادو کنم گفتم حقیقتش هنوز حرفه ای نشدم تو کادو پیچیدن.بیایین این قیچی  این هم چسب .خلاصه مشغول شدن و هدیه‌هارو کادو کردن.از صحبت‌هاشون می‌شد فهمید که کادو برا یه دختره که یکی از خانوما مادرش بود و دوتای دیگه خاله‌هاش بودن.گفتم همممم چه خواهرزاده‌ی خوشبختی که این خاله ها رو داره !آخه من کلا خاله نداشتم  که بخواد کادو بده :)پ.ن:خیلی مهربون و با ادب بودن و از این حرکتشون خوشم اومد.پ.ن:راستی کتابی ،نوشته‌ای در زمینه شیوه کادو کردن سراغ ندارین معرفی کنین؟ممنون می‌شم.
  • ۹۷/۱۰/۱۲
  • ۶۱ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۳)

چه پست بامزه و دوست داشتنی ای بود کاکو.

قدیم،

بچه بودیم😎(البت که الانم هستیم🤗)رسم بر این بود که.یک روز رو اختصاس بدن به چادربران.چادر عروس می بریدن.با یه لباس نو زادی.که شگون داشته باشه.

زن ها،دور سالن می نشستن.عروس خانم می ایستاد.خانم خیاط.پارچه ی چادری رو می زاشت روی سر عروس و

با شیرینی قیچی می زد.بعد زن ها رونما می زاشتن و

چمدان هدایا رو یکی یکی باز می کردن و به همه نشون میدادن.مثلا پارچه بلوز دامنی،پارچه بیژامه.کیف و کفش ولوازم سرخاب سفیداب و..الی ماشاءالله.

ومن.این مراسم رو با ذوق وشوق اون عروس خانمی که،سربه زیر .تو ام خجالت.یه کارخونه قند تو دلش آب میشد رو دوست داشتم😍🤩😍والان که این پست رو دیدم،یاد کادوهای زرورقی افتادم .که چقدر دوست داشتیم.تند تند بازشن😁

قد یه نخود.خرد اومد تو مخم مون.این مراسم برام دلتنگ کننده بود.خصوصا اونایی که قرض می کردن.تا خرید کنن و دهن مردم ببندن.یه غم و دلنگرانی تو صورت شون بود..

بگذریم.

جسارتا شما الان کجا تشریف دارین؟

خرید و پرده دوزی رو  چکار کردین؟

 

پاسخ:
سلام علیکم و رحمه‌الله.
آره والا خوش به حالتون  من که یکی دو تا بیشتر عروسی نرفتم ⁦☹️⁩

قسمت همه جوونا سه انشاءالله. والا کاکو سفارش استریش و پرده و شنل دادم الان منتظرم فاکتور کنه ببینم چند می‌شه حدودا برا  ۲۰ مارس فکر کنم ۸، ۹ تومان بشه و خودم اندازه دادم و خودم بهش گفتم نصب می‌کنم.
پرده گفتم کتان باشه ساده و شناس مخمل باشه...
الان سرکار هستم رو سکو😊

وعلیکم السلام و رحمة الله.

ان شاءالله .الهی آمین کاکو گیان🤲❤🤲💐😍

به به.چه سفارش های قشنگی.من ام. از کتان ساده و مخمل خیلی خوش ام میاد😍🤗

ایشلا به سلامتی و خوشی.جشن و شادی برگزار کنین ..🤗❤❤❤💐💐💐

 

خیلی ام عالی.فقط  وقتی بالای چار پایه و نردبان هستین.خیلی مراقب باشید.

حواس تون به دریل باشه.میخایین من بیام جاروبرقی نگه دارم.شما دریل کاری کنین.تا خاک و خول پخش پلانشه.😍🤗

 

به سلامتی کاکو گیان

کرونا انگلیسی و چینی و هرچه که هست...ازشما و همکاراتون به دووور باشه.به خیرو خوشی برگردین و

سفارشات تون سر وقت برسن💐💐💐😍😍😍❤

میگم آسمون سکو؟چطوریه کاکو؟شباش ستاره بارونه؟روزاش آبی بیکران؟😎😍

خدایا خیلیییی مراقب کاکو گیان مان باش❤🤲🌧

پاسخ:
قربان شما خواهر مهربانان بریم
آره ممنون از کمک شما ،خدا کرونا رو هم از شما برادر رضا و بچه‌ها دور نگه‌داره، آره حتما مواظبیم کاکو در ناگرون نباشین 😊
پرده ها انشاءالله برسه نصب کنم عکس می‌گیرم😊
آسمون و روز و شب اینجا این فصل قشنگن البته به علت نور مشعل ‌ها ستاره ها زیاد معلووووم نی
تونستم عکس می‌گیرم 😊

زنده سلامت باشی و 

بمانی کاکو گیان.خیلی ممنون از دعای خیر و نیکی که در حق مون کردین🙏❤🙏

با این اوصاف.ما منتظر نصب و عکسیم.هیجا نمی ریم همین جا هستیم😅🤩😍

 

اوووه.به خیال ام،شما یه جای دنج و ساکت هستین.وهیچ سرو صدایی نی.

امیر کیهان.یه ویدئو از سکو فرستاده بود.در یا به شدت طوفانی بود.شکر خدا جیک سکو درنمی اومد😍

پاسخ:
سلامت باشی خواهر گرامی😊
آره جای ساکتی هست موقع طوفان اصلا ترسی نداریم تا خدا چی بخوادبرگشتنی امیدوارم تموم شده باشه بتونم عکس بگیرم.
سپاس😊