کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

مصلحت

يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۵ ب.ظ
یک ساعتی سرم رو بالشته هی اینوری شدم ،چرخیدم اون‌وری شدم.می‌خواستم بخوابم ولی نشد.اومدم اینجا.می‌دونید تحمل درد و رنجی که خودت مسببش بودی خیلی راحته تا اینکه تاوان یه چیزی رو پس بدی که تو توش مطلقا نقشی نداشتی.هی تو ذهنم چرخ می‌خوره مصلحت بعضی چیزا چی می‌تونه باشه؟خدایا عدالتت رو شکر .بابت همه چیزایی که بهم دادی و شکرگزار نبودم باز هم شکر.پ.ن: یه ابهام ،یه سوال کلی بود، اتفاق خاصی نیافتاده.
  • ۹۷/۰۷/۱۵
  • ۳۲ نمایش
  • مهرداد

عدالت.

مصلحت

نظرات (۳)

سلام مهرداد خان
اتفاق خاصی افتاده؟!
نه! پی نوشت ول کن
دارم میگم اتفاق خاصی افتاده یا نه؟!
اتفاق خاصی نیفتاده باشه؟!
خاصم نبود اشکال نداره
بگو من به هیشکی نمیگم بگو آفرین
پاسخ:
سلام کاکو وجدان نه کاکو اتفاق خاصی که نیافتاده،کلا همیشه از این تیپ سوالا میاد تو ذهنم. هممممم همین دیگه وجدان گرامی سپاس از شما
سلام داداش مهرداد
حکمت یه جعبه سیاه داره
میدونستی کیه؟!
اگه گفتی؟!
پاسخ:
سلام بر وجدان گرامی والا کاکو نمدونوم کی یا چی بید بذار فکر کنم همممممم نشد حدس بزنم حالا کی بی کاکو؟
اون که بعله
ولی فک کنم از خدای حکیم دزدیدن ;-)
پاسخ:
همممممم نه نمی‌تونن به قول شاعر: چراغی که ایزد افروزد هرکه پف کند ریشش بسوزد. به نظرم شاید تو دو مقوله بشه بررسی کرد. یک اینکه امتحان و آزمون هست. دو اینکه تر و خشک در بعضی جاها با هم می‌سوزند. به هر حال تصور اینکه خدا می‌بینه و کاری نمی‌کنه آدم رو غمگین می‌کنه. حالا هر اسمی که میخواد روش باشه، حکمت، مصلحت، تقدیر ،سرنوشتو..