کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

انصاف

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ب.ظ
خدا را شکر  که امنیت ما دست امثال شما نیست!!!!گوشی  را از یک داعشی گرفته بودند. چشمان گوینده که از کرد های  سوریه بود اشک آلود بود.گوشی داعشی حاوی فیلمی بود از سر بریدن اعضای یک خانواده ی علوی .داشت می گفت بدترین صحنه ی عمرش را دیده . جلوی چشمان دختر 10 تا 12 ساله خانواده، والدینش را ذبح و دختر رو مجبور می کنند حیرت زده و  وحشت زده نگاه کند. بعد نوبت خود دختره می شود و در  کمال قساوت اورا ذبح می کنند و داعشی ملعون  فیلم می گیرد وقهقه سر می زند.دفع موجوداتی اینچنین وحشی  به دور از  هرگونه نگاه و گرایش سیاسی و تنها با معیار اخلاق و انسانیت را شایسته ی تقدیر  می دانم. اما ای کاش قبل از  اینکه در  مورد موضوع خاصی خواستیم نظر بدهیم  قبلش کمی فکر  کنیم. جو گیر نشویم و جانب انصاف را رعایت کنیم.آقای  نوید محمد زاده شما که خود از  کردهای ایران هستید.آیا می دانید داعشی های کثیف که به کردهای شمال عراق به نام ایزدی  حمله کردند همه ی  ذکور را کشتند و سربریدند و همه ی  زن ها و دختر ها را به اسارت بردند و بعدا معلوم شد که از دختر نه ساله تا زن 60 ساله از دست تجاوزشان در  امان نبوده و بسیاری  از  آنها حامله شدند از  این وحشی های  پست فطرت .بر سر زبان ها بودن به چه قیمت ؟ساز مخالف زدن به چه قیمت ؟ شک دارم تو کرد باشی آقای محمد زاده ،کردها در مورد نوامیسشان با غیرتند.
  • ۹۷/۰۱/۲۱
  • ۳۲ نمایش
  • مهرداد

مدافع حرم

نوید محمد زاده

نظرات (۳)

ببین اقای محترم
شهادت ، مقدسه
هرکشته شدنی شهادت نیست ، معیار شهادت امام حسین ع، که ازاده بود حتی زمانی که کودک 6 ماهش شهید شد و مردم ایشان رو مشرک و کافر تصور میکردند، بهتره اطلاعاتتون رو بالا ببرید ، بشار اسد بالاترین ظلم ها رو در حق مردن سوریه اعمال کردا، اعتراضاتی که سرکوب شد و درنهایت شد یه غده سرطانی به نام داعش، این مدافعان از این رژیم حمایت میکنند، پول دریافت میکنند و در برابر واقعیاتی که میگذره سکوت میکنند، این مرام حسینی نیست
هر کشته شدنی شهادت نیست ، شاید کارشون در مبارزه با داعش مثبت و قابل تقدیر باشه اما ایا کاستی ها رو میپوشونه؟ من طرفتار نوید محمد زاده نیستم اما به عنوان خواننده مطلب شما که قطعا جنابعالی هم حتما ایشون رو نمیشناسید و به راحتی بهشون توهین میکنید قابل اتکا نیست، ضمن اینکه زن مطلقا ناموس کسی نیست و صرفا متعلق به خودشه ، بهتره این تفکر احمقانه دو فراموش کنید
پاسخ:
آقا یا خانم محترم. بله پس داعش نتیجه ی کار های بشار اسد هست ؟؟؟ نه وهابیت عربستان و نه پشتیبانی آمریکا. بهتره شما اطلاعاتتون را بالا ببرین. درضمن این نوشته قصد دفاع از بشار اسد را نداشت. بماند که تنها کشوری که زمان جنگ از ایران حمایت کرد سوریه بود. خود امام حسین(ع) نسبت به اهل بیتش غیور بود. لشکر یزید می خواست به خیمه ها ی حرم حمله کنه امام حسین(ع)دستش را بالا برده و میفرماید که من هنوز زنده ام .غیور بودن یعنی این. اما نمیدانم شما چه تصور کرده اید در ذهن حقیرتان که همه ی مسایل را به چیز هایی که نباید پیوند می زنید .اصلا ما هرچه ضربه خوردیم در طول تاریخ مخصوصا تاریخ معاصر از جانب شما روشنفکر نما ها بوده است.
ببینید جناب من نه روشنفکرم نه دوست دارم روشن فکر باشم اما نمیتونم در برابر واقعیت هم سکوت کنم، ازاتفاق به نظر من هم تمام اسیبهای کشور ما از جانب افرادی مثل شماست که به اخبار صداو سیما اعتماد میکنید و براساس اون نظر میدید، درحالی که این اخبار نیست بلکه تلقین یکسری افکار پوسیده بع امثال شماست، کاش میدونستید که گرچه امریکا و هرکشور دیگه ای هرگز به منافع کشور ما فکر نکرده اما هیچ کشوری بدون درخطربودن منافع خودش دشمن کشور دیگه ای هم نیست، خط مشی فکری امثال شما اینه که اول با داعش بجنگیم در همون حال انقلابمون رو در کارآمدی 40 سالش شبهه های خیللی زیادی وجود داره صادر کنیم، بعد هم با شعار مرگ برامریکا و نابودی اسراییل بشریت رو از ظلم نجات بدیم، در حالی که توی کشور خودمون مردم از گرسنگی میمیرن ، خب چقدر موفق بودید؟به جای جنگ بر سر نظریا ها از کارامدی افکارتون بگید
در ضمن امام حسین روی اهل بیت خودش غیرت داشت و غیرت در مرام ایشون به معنای محبت و حمایت هست، نه مالکیت
اما ناموس در فرهنگ امروز ایران یعنی جنگ بین مردان بر سر مالکیت بر دارایی دیگری، و دارایی همون زنه، همین فرهنگ باعث میشه داعش زنان رو اسیر کنه تا ایزدی ها به این وسیله و بخاطر داراییشون که در اختیار دشمنه تحقیر بشن، بهتره تفکرتون رو که خیلی هم بی ربط به خط فکری داعش نیست اصلاح کنید
پاسخ:
1.خوب سکوت نکن :)) 2.گفتین صدا و سیما: من خودم چند جا تو همین بلاگ به تندی از صدا و سیما انتقاد کردم. واین معنای این نیست که من کاملا با افکار نظام حاکم موافق باشم ولی دربست هم نمی خوام در اختیار کدخدا یا دیگران باشم یا روباه پیر و دوستانش... اما این باعث نمیشه من هم فقط به من و تو یا صدای آمریکا یا BBC اعتماد کنم .از نظر شما منافع انگلیس باید تامین بشه حتی اگر بیش از 9 میلیون ایرانی از قحطی و گرسنگی بمیرن. "«حالا دقیقاً نیمه شب است»" این هم رمز کودتای انگلیسی آمریکایی 28 مرداد که از BBC پخش شد. 3.اینکه حضرات به بی راهه رفتن دلیل ناکارآمدی نظریه انقلاب نیست و نخواهد بود. حکومت امام علی (ع) هم دزد داشت هم اشرافی گری اما مهم طرز برخورد با آنها بود. از نظر شما مقصر امام علی (ع) بودند و طرز تفکرشون اگر نتونستن عدالت رو در جامعه گسترش بدن!!!!؟؟؟؟. اسراییل هم بچه ی حرام زاده ی ناشی از جنگ جهانی دوم بود که هنوز که هنوزه نمی دونم چرا جور هولوکاست را باید مردم خاورمیانه بکشن نه آلمان؟؟؟؟؟؟؟؟ حتی الان هم دست از سر مردم بر نمیدارن یادتون که نرفته همین آلمان تن تن مواد شیمایی بمب های صدام رو تامیین می کرد الان می خواد با ساخت سلاح شیمیایی در سوریه مخالفت کنه...خیلی مضحکه :))))))))))))))) 4.ذهنت رو درست کن کجای متن من معنای مالکیت می داد؟؟.رو فکرت کار کن و بی طرفانه قضاوت کن.
حکومت امام علی؟ قیاس مع الفارغ از طرف کسی که بدون اگاهی از سیاست اظهار فضل میکنه... در راس اون حکومت امام علی و این حکومت...
من از طرف خودم این بحث رو خاتمه میدم و از خودم عذر میخام که با شما وارد بحث شدم
پاسخ:
باز هم که کج فهمیدید!!!اینجا منظور خط مشی و راه بود نه شخص.... کار خوبی می کنید