کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

منِ خسته

جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ
پیگیری هدف تمرکز می‌خواد .چند هدف رو با هم دنبال کنی به نظرم رسیدن به اونا غیر ممکن نباشه سخته.طی این چند سال خیلی تلاش کردم ولی نشد .ازدواج از یه سنی به بعد برا خیلی از جوونا اولویت می‌شه و مابقی اهدافشون رو تحت شعاع قرار می‌ده ، خصوصا در مورد پسرا .ولی نشد هرچی تلاش کردم نرسیدم .شما که من رو نمی‌شناسید به قول انیشتین :) که این حرف ها رو می‌زنم. خواستم یه خونه بخرم برا خانواده ولی قیمت خونه سه برابر شد و خیلی موارد دیگه که.....بگذریم .چه قدر خوبه آدم فقط مسول خودش باشه ، خود خودش. پسرایی که فقط خودشون هستن و دستشون بازه قدر این نعمت رو بدونن .دیگه خسته شدم نمی‌کشم .افکارم  پراکنده اس .به نظرم باید قید نگار رو بزنم شاید این جوری بتونم رو مابقی اهدافم تمرکز کنم.خصوصا الان که 33 سالم شده.تنهایی هم اون قدر ا که می‌گن بد نیست مگه نه؟  هرچند سخته.
  • ۹۶/۰۵/۲۷
  • ۲۸ نمایش
  • مهرداد

زندگی

نظرات (۲)

نگار، مراد، دلبر، کمال، سامان، امان از اینایی که هی می‌خوایم بهشون برسیم و هی نمی‌رسیم
پاسخ:
آره واقعا جایی خوندم نوشته بود : نمی دانم چرا دنیا خلاف آرزوها می گذرد. قسمت من هم نرسیدن بوده شاید وقتی خیلی از عواملش دست خودم نبود و نیست.
سلام تازه با وبتون اشنا شدم میدونید این مشکل خیلی از جوونای ماست متاسفانه فقط دانشگاه ها مدرک میدن و باهم مسابقه گذاشتن یه جوون تحصیلکرده وبیکار که سررشته ای تو هیچ کاری نداره هرجا برن هم سابقه کار و پارتی حرف اول رو میزنه شرایط ماهم بهتر از شما نیس ولی قبول دارم برا پسرا واقعا سخته فشار بیشتری رو تحمل میکنن دلم برا هم نسل های خودم و جوونا میسوزه مخصوصا ماها که دهه شصتی هستیم و نسل سوخته دهه هفتادیا از اون ور بوم افتادن و ادم از اینهمه امار طلاق وحشت میکنه از ازدواج و دهه شصتیا هم هم از این ور بوم افتادن و زیادی سخت گرفتن و محتاط بودن و اکثرا مجرد هستن .انشالا هرچی مصلحت هس همون اتفاق بیوفته
پاسخ:
سلام برشما در زمینه دانشگاه که کاملا موافقم و پول و پارتی و.....و واقعا اینها زخم های عمیق جامعه ی مان، والا من شاغل هستم منتها مسولیت مالی خانواده هم بامنه، وبا این درآمدم قدرت تمرکز رو یه جهت رو دارم و خانواده رو نمی تونم رها کنم اونا تکه های قلب منن..... ان شاالله .تا قسمت چی باشه . سپاس از حضورتون