کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

مدار صفر درجه

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ق.ظ
طلوع صبح با مرغ های دریایی و صدای لطیفشان.کشتیKOUROSH درحالی که به سکو چسبیده جهت عملیات اسید واش. مجموعه ی شیر های مسیر عبور گاز با فشار 124 بار محتوی گاز ترشعکس از FLARE K.O DRUM با پس زمینه ی دریا.سمت راست :گل مرجان مینیاتوری از سال87 دارمشسمت چپ: گل قاشقی .امسال قلمه زدم ازش اسفند میکارمش  خدا بخواد.سلام بر دوستان بهتر از آب روانخوب چند تا تصویر گذاشتم از محل کار .البته تصویر گل ها مربوط به خونه اس.کشتی اسمش کورش بود اومده بود برا کار اسید واش که عملی هستش جهت تازه کردن نفس چاه.اینجا باید اعترافی بکنم که من عاشق آویسا هستم و همچنین پارمیدا و البته حنا !!خیلی دوستشون دارم وهراز چند گاهی  میان  و دست نوازشی و....منحرف هم خودتون هستین.پ.ن1:گل های بیشتری دارم شاید بعد ها عکسشون رو گذاشتم.بعد از کتاب عاشق گل هام .پ.ن2:برید از خدا بترسید کچل ها این اسامی که گفتم همه اسم کشتی هستن. برامون آب و دون میارن.اگه نباشن از گشنگی و تشنگی تلف میشیم.حق بدین که دوستشون داشته باشم.پ.ن3:خدای من حسن جوهرچی صبح امروز از دنیا رفت .خدا بیامرزتش.اینم یه آهنگ غمگین از چاوشی:  تنهایی ( غروب سکو پر از غمه ) ولی من شادم یعنی اجازه نمیدم دیگران بفهمن همیشه لبخند میزنم.
  • ۹۵/۱۱/۱۵
  • ۳۷ نمایش
  • مهرداد

کار

نظرات (۵)


مدادرنگى
چهارشنبه 13 بهمن 95 19:16
این عکس آخرى به شددددددت حرفه اى تر از اوناى دیگه گرفته شده:)))))
گلاتون خیلى سرزنده ان،ایشالله همیشه همینجور سرسبز و سرحال و بارور باشن

پاسخ:
اصلا که حالا این طور شد اصلا اصلاحش نمیکنم، قصد داشتم کرپش کنم ولی نمیکنم اوهوم. دی : ممنون نگهداریشون سخته مثل شمال نیست که هوای یکنواخت داشته باشه ،تابستونا گرما اذیتشون میکنه زمستونا هم سرده، مثلا الان هوا ۱۳- درجه هست. هممممم... ولی کرپش کردم :)

مدادرنگى
چهارشنبه 13 بهمن 95 19:16
این عکس آخرى به شددددددت حرفه اى تر از اوناى دیگه گرفته شده:)))))
گلاتون خیلى سرزنده ان،ایشالله همیشه همینجور سرسبز و سرحال و بارور باشن


مدادرنگى
چهارشنبه 13 بهمن 95 19:16
این عکس آخرى به شددددددت حرفه اى تر از اوناى دیگه گرفته شده:)))))
گلاتون خیلى سرزنده ان،ایشالله همیشه همینجور سرسبز و سرحال و بارور باشن

واااااااااای اون عکس اولیه چه خووووبه
چه ویویی داریییین
اون شیرا که گاز ترش توشه تهش به کجا میرسه ؟!
ولی ناک اوت درامو بلدم . گاز شیرین شده توش میمونه تا هیدرو کربنای سنگین و آب و ایناش جدا شه .:دی
پاسخ:
سلام جیرجیرک خانم قشنگه هممم . خلاصه بگم اونا بعد از شیرهای فشار شکن هستن بعد از اون وارد FREE WATER K.O DRUM میشن خروجی چاه یه محصول سه فازی هستش آب و کاندنسیت و گاز وارد این درام که شدن اب و کاندنسیت و گاز جدا میشن. کار PLATFORM در واقع ابگیری این محصول هستش بعد دوباره کاندنسیت و گاز مخلوط میشن و میرن تو SEA LINE که زیر دریاست و تا خشکی این لوله میره. نه جیرجیرک خانم گاز اصلا رو سکو شیرین نمیشه فقط تو پالایشگاه شیرین میشه.اون ناک اوت درام رو که فرمودین اساس کارش همینه ولی تو مسیر اصلی نیست وقسمتی از سیستم فلر هست وهنگام SHUT DOWN استفاده شو متوجه میشین.

آره راستی وسط دریا که جای شیرین کردن نیست .
به هر روی آی لاو یور جاب .

پاسخ:
سلام فاز های خشکی این کار رو انجام میدن،پالایشگاه های بزرگ و با عظمت . ممنون،انشالله که شاغل بشین در کاری که دوست دارین