کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

زندگی و مرگ

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶ ب.ظ

خب باید اعتراف کنم اگه الان بمیرم خیلی ناراحت می‌شم نه به خاطر خود مرگ به خاطر اینکه اگه هدف از بودن من تو این‌دنیا زندگی کردن بوده باید بگم که واقعا برا خودم متاسفم😔

بشنوید

 

پ.ن: پیکو فایل رو فیلتر کردن ،حیف شد فضای آپلود خوبی بود،فکر کنم شاکی خصوصی داشته(فیلتر نشده🙃‌)

پ.پ.ن: نه آقا مثل اینکه فیلتر نشده ،چه خوب ،آخه شنیده بودم توی یه دعوای حقوقی هست با یک نویسنده که کتابش با پیکو فایل غیر قانونی توسط کاربری پخش شده بود .باز خدا رو شکر که فیلتر نیست دیشب خطای ۴۰۴ رو می‌داد.😊

  • ۹۹/۱۱/۰۷
  • ۷۳ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۵)

دشمنت همین الان بمیره کاکو.خداوند طول عمر باعزت و

خوشی های بسیار و شهید کردن های حسابی بهت ببخشه.خدایاهمیشه مراقب ئی روله  گیان ئیمه باش لطفا.❤🤲💐

 

...🎵🎶🎵🙏🙏💐

 

پ.ن،

یعنی چی🤔🤔🤔

 

 

پاسخ:
ممنون از شما باران گرامی لیکن زمان که به عقب بر نمی‌گرده چیزی که از دست رفت ،از دست رفته دیگه ،😶

اما پی‌نوشت ،خب ما موسیقی یا عکس یا چیزای دیگه رو توی فضایی که پیکو فایل در اختیار ما می‌گذاشت به اشتراک می‌داشتیم مثل همین موسیقی که گذاشتم لاکن میزبان رو فعلا به P Cloud
 تغییر دادم
  • دُردانه ‌‌
  • پیکوفایل فیلتر نیست برای من. فیلترشکن هم ندارم.

    پاسخ:
    جدا بذارین  امتحان کنم مجدد خبر می‌دم😶
    آره امتحان کردم فیلتر نبود لاکن دوش فیلتر بود ،باز خدا رو شکر ممنون🤲🙃😊
  • دُردانه ‌‌
  • نکتۀ کنکوری:

    جواب کامنتمو که ویرایش کردید، متوجه نشدم. اگر بخواید کامنت‌گذار متوجه بشه و براش پیام ارسال بشه، پاسخ قبل رو کپی کنید بعدش حذف پاسخ رو بزنید و پاسخ قبلی رو پیست کنید و بقیۀ پاسخ رو اضافه کنید. این‌جوری دوباره برای فرد پیام میاد که به کامنتش پاسخ داده شده.

    پاسخ:
    پس این طوری هست باشه چشم
    این کار رو می کنم ببینم درست انجام می‌دم یا نه
    ممنون بابت این نکته کنکوری🧐😊


    به قول صائب تبریزی

    عشق ما را پی کاری به جهان آورده است

    ادب این است که مشغول تماشا نشویم...

    یا به قول بیدل جان دهلوی

    زندگی لیلی است مجنونانه باید زیستن...

    الهی زندگی و نه صرفا زنده بودن روزی همه ما باشه...رزق لحظه لحظه عمرمون...خیلی جای مهمی برای تأمل ایستادید...

     

     

    پاسخ:
    شعرهای به جایی بود و در خور اندیشه
    سپاس از شما.
    همین‌دیگه تماشاچی بودن سخته ولی محکوم به تماشاچی شدن هست که ستمه
    شاید هم اشتباه می‌کنم و مقصر خودم هستم.
    باید ببینم چه کار می‌تونم بکنم و اون مسیر رو برم
    نمی‌دونم قسمت رو ما می‌سازیم یا محکوم به اون هستیم نمی‌دونم😶😔

  • دُردانه ‌‌
  • بله، برام پیام اومد که پاسخ جدید دارم.