کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

هستم اگر می‌روم

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۵۶ ب.ظ
الان من خستمه شبیه اون جغدپشتیه.می‌خواید بدونید چرا؟خوب دکترا قبول نشدم.دارم به شبا و روزایی فکر می‌کنم که داشتم برا این آزمون می‌خوندم .از شما چه پنهون که دل و دماغی هم برا دفاع از پایان‌نامه ارشدم ندارم.به قول شاعر با هیچ‌کسم میل سخن نیست. الان دارم فکر می‌کنم به فصول مختلف زندگیم،به وبلاگنویسی که ده سال انجامش دادم.به رفت و آمدهام با قطار به خوابگاه به دوستام به دانشگاه سابقم ولی  .می‌دونید ستاره‌های جوون درست بعد از مرگ ستاره‌های قدیمی متولد میشن.الان این حس رو دارم که با توجه به گذشته‌هام وتوانایی‌هام،اگه بخوام ادامه بدم، آره...بشنویددردعوت به چالش« من به‌ جای تو» رادیو بلاگی‌ها به جای شباهنگ گرامی این پست رو نوشتم با رعایت 100 کلمه.
  • ۹۷/۰۶/۰۶
  • ۳۴ نمایش
  • مهرداد

نظرات (۱)

خب من بعد ارسال پیام. کامنت میخونم. و درست درک نکردم که این پست مربوط به همسایه گرام دلارام است یا از زبان خسته دل دیگری برگردان شده.
پاسخ:
درود خدا بر شما همسایه گمنام. این پست از زبان من ولی به جای بلاگری دیگر نوشته شده است به نام شباهنگ که لینک وبلاگهای ایشان را میتوانید در ستون کنار وبلاگ ببینید ، هرچند فقط فرهنگستانش فعال است