کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

در رسای ((تی وی)) ظل عالی.

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۲ ق.ظ
تلویزیون خانه ما(ظل عالی)خوب ،سال 87 خریدیمش.تلویزیون رنگی خانه‌مان را می‌گویم.راستش تا آن سال هنوز تلویزیون ما سیاه و سفید بود.چند‌باری خراب  شده بود ،تعمیرش کرده بودم.لیک این‌بار قطعه ای مربوط به بخش پردازش تصویرش به‌واسطه رعد و برق سوخت.جستجویی در شبکه کردیم اما قطعه پیدا نشد.ماندیم چه‌کار کنیم.در شورای خانه مطرحش نمودیم.رای خودم این بود که اصلا قید داشتن تلویزیون در خانه را بزنیم!اما تصویب نشد.آخر می‌دانید در خانه فقط مستند می‌بینند و گاهی برنامه‌های ورزشی. خروجی مبدل دیجتال را تبدیل به RFنموده و تی‌وی جان، این پیر فرتوت را احیا نمودیم. باور کنید خود تی‌وی جان با زبان بی‌زبانی می‌گفت که رهایش کنیم تا دیگر آسوده بخوابد .اما زهی خیال باطل. این وسط  گوشی‌مان هم ناله‌اش بالا رفته و می‌خواهد ریق‌ رحمت را سر بکشد. اما هنوز در مقابل هوشمند کردن تی‌وی و گوشی‌مان مقاومت می‌کنیم. تا کی؟ نمی‌دانم.   +زمان رعد و برق، وسایل برقی را از پریز برق بکشید.لطفا!+RF : فرکانس رادیویی.
  • ۹۷/۰۳/۰۴
  • ۴۰ نمایش
  • مهرداد

خانه.تی وی. هوشمند.

نظرات (۱)

سلام
نه مهرداد. نه درس اینچنین داشتم و نه حرفه ای کار کردم. من دو ترم ریاضی بودم و بعد تجربی و شاخه مامایی و بعدش هم حسابداری رو ادامه دادم.... اینکه چطور مدار درست کردم به خاطر داداش هام بود که حرفه ای کار میکردن و من در کنار اونا مدار های کوچک که یاد میداند درست میکردم... بهم کیت میداند و نحوه مته کاری و انداختن تو اسید تا لحیم کاری و......
قطعا حرفه ای نبودم در ابن زمینه.
پاسخ:
سلام ودرود ریاضی- تجربی- مامایی -حسابداری. اوه ه ه ه هه چه‌قدر مشتاق علم :) هومممم پس برادران گرام مشوق بوده اند. خدا نگهدارشان باشد. آره کیت های الکترونیک که آدم سر هم می‌کنه و جواب می‌دادن بسی زیبا و دلفریب بودند. مته،لحیم و اسید...یاد کارگاه مونتاژ افتادم .