کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

گرام

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ق.ظ
داشتم با دوستانی در یک گروه بحث می‌کردیم در ارتباط با تلگرام و فیلتر شدن یا نشدن آن.گفتم ببینید تلگرام یه پیام رسان عالی و پر سرعت هست، درست. و پیام رسان های داخلی واقعا  در حد تلگرام نیستند.در ادامه گفتم ببینید این به لحاظ امنیتی واقعا یک فاجعه است که کشور های بیگانه اشراف کامل داشته باشند از آن چه که حتی درمیان خانواده های ایرانی می‌گذرد آن هم از ریز اطلاعات اقتصادی ،روانی ،اجتماعی و حتی کاملا خصوصی !!!خیلی‌هاشون درآمدن و گفتند: خوب ترک گروه بزن. اون یکی می‌گفت برو کره‌ی شمالی زندگی کن.یکی درآمد گفت:ببین ما حاضریم بیگانگان این ریز اطلاعات رو داشته باشن اما حکومت خودمون نه.اون یکی درآمد گفت: برادر رییس‌جمهورت زندانه،برادر معاون اول ریس جمهورت زندانه و برادر رییس قوه ی قضاییه پرونده داره.اون یکی گفت:من هم گناه‌دارم یه خواهر بیکار دارم اگه ممکنه آقای جهانگیری  دستی دویست  تومن (میلیون)  ناقابل بده منم برم براش یه بوتیک بزنم از ایتالیاپوشاک بچه بیارم .ما ماندیم  تنها و این همه بی اعتمادی . با اعتماد مردم چه کردین؟؟
  • ۹۷/۰۱/۱۴
  • ۳۰ نمایش
  • مهرداد

سیاست