کهکشان آبی 1

گاه نوشته

کهکشان آبی 1

گاه نوشته

بایگانی
آخرین مطالب

سفر

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ب.ظ
همممممخوب آقو منم حق دارم که بر اساس ملاک هام تصمیم بگیرم.حالا می‌گم قضیه از چه قراره .حقیقتش چند روزه که دوستان گیر دادن بریم سفر ،من با خود سفر مشکلی ندارم .می‌دونید مشکل مقصدشونه،می‌گن بیا بریم ترکیه یا دبی.لیکن گفتم نه .پرسیدن چرا نه؟؟! گفتم ببینید از خدا که هیچ از بندگان خدا هم پوشیده نیست یکی از عوامل جنگ و خونریزی تو سوریه همین ترکیه بوده و هست چه طوری دلتون می‌اد هزینه ی سربریدن دخترک های معصوم  در سوریه رو شما بپردازین؟یا مثلا همین امارات ! ببین با عربستان چه بلایی بر سر مردم یمن آوردن .دل آدم خون میشه از این همه قصاوت....می‌گن تفکرت عهد بوقیه!!!!!!تفکر من عهد بوقیه آیا؟
  • ۹۶/۰۵/۲۶
  • ۲۶ نمایش
  • مهرداد

زندگی

نظرات (۱)

نه اصن بوق نیست
منم موافقم باهاتون
پاسخ:
خوبه پس خدا رو شکر